Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Niestety dotyczy to też marek premium o wiele droższych.
Więc kwota wydana na auto nie jest tu wyznacznikiem.
Więc kwota wydana na auto nie jest tu wyznacznikiem.
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
...czy tak brzmi odpowiedź ASO?michal84 pisze:Niestety dotyczy to też marek premium o wiele droższych.
Więc kwota wydana na auto nie jest tu wyznacznikiem.
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
NIe, to moje doświadczenie z vw/audi/bmw co do skrzypienia uszczelek/plastików/ a zwłaszcza otwieranego dachu.coci pisze:...czy tak brzmi odpowiedź ASO?michal84 pisze:Niestety dotyczy to też marek premium o wiele droższych.
Więc kwota wydana na auto nie jest tu wyznacznikiem.
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Jesteś już po 1ym przeglądzie w aso. Rozmawiałeś tam z omnibusami na temat swojego auta? Jaka była ich reakcja?Slow pisze:Dobra to u mnie GT-line 2.0T po 17 000 km.
- Uszczelki w drzwiach i szyberdachu skrzypią
- Klapa bagażnika brzęczy
- dziwne osady na lakierze są
- spalanie po Krakowie jak nie oszczędzam spokojnie powyżej 20, jak jadę w miarę spokojnie to 12-14. W trasie z prędkością 140-160 bez gwałtownych przyspieszeń 9.5. Jeśli będę musiał co chwile zwalniać i przyspieszać tez wyjdzie 14. Najmniej udało mi się zrobić 6.2 na trasie Kraków - Częstochowa gdzie maksymalna prędkość to było coś koło 120 i trzeba się było dość postarać aby to osiągnąć (Jazda w trybie smart).
- Nagłośnienie jak dla mnie dobre ale audiofilem nie jestem
- Denerwuje mnie jeszcze start stop który przy odpalaniu silnika bardzo często szarpie samochodem.
- Ostatnio czasami zaczęły pojawiać się drgania samochodu na Biegu D gdy samochód stoi w miejscu.
- Hamulce gdy słabo trzymają również trzeszczą głównie jak są mokre.
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
matti pisze:Jesteś już po 1ym przeglądzie w aso. Rozmawiałeś tam z omnibusami na temat swojego auta? Jaka była ich reakcja?Slow pisze:Dobra to u mnie GT-line 2.0T po 17 000 km.
- Uszczelki w drzwiach i szyberdachu skrzypią
- Klapa bagażnika brzęczy
- dziwne osady na lakierze są
- spalanie po Krakowie jak nie oszczędzam spokojnie powyżej 20, jak jadę w miarę spokojnie to 12-14. W trasie z prędkością 140-160 bez gwałtownych przyspieszeń 9.5. Jeśli będę musiał co chwile zwalniać i przyspieszać tez wyjdzie 14. Najmniej udało mi się zrobić 6.2 na trasie Kraków - Częstochowa gdzie maksymalna prędkość to było coś koło 120 i trzeba się było dość postarać aby to osiągnąć (Jazda w trybie smart).
- Nagłośnienie jak dla mnie dobre ale audiofilem nie jestem
- Denerwuje mnie jeszcze start stop który przy odpalaniu silnika bardzo często szarpie samochodem.
- Ostatnio czasami zaczęły pojawiać się drgania samochodu na Biegu D gdy samochód stoi w miejscu.
- Hamulce gdy słabo trzymają również trzeszczą głównie jak są mokre.
Na pierwszym przeglądzie z uszczelkami było wszystko ok, a klapa została poprawiona w ramach akcji serwisowej, niestety po ok 2k kilometrów brzęczenie wróciło. Zgłaszałem jedynie problemy z systemem start stop, auto przeszło diagnostykę ale nie stwierdzili żadnych problemów. Z dodatkowych usterek to schodził mi jeszcze chrom na listewce przy bagażniku, ale została ona wymieniona w ramach gwarancji. Pozostałe problemy będę zgłaszał przy przeglądzie na 20k km.
Kia Stinger 2.0T
-
- Posty: 120
- Rejestracja: 28 sie 2018, 12:29
- model samochodu: STINGER
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Panowie. Uszczelki to jest banalna sprawa. Wystarczy przesmarować je preparatem do uszczelek oraz nawoskować i wypolerować wnęki drzwi. Ja tak zrobiłem i od 3 miesięcy jest cisza i spokój. Dwa razy w roku taki zabieg zrobić to nie tragedia i nie jest to uciążliwe. Takie same przypadłości miałem w innych autach więc wcale mnie nie dziwi, że w tym aucie też to występuje.
KIA Stinger 2.0 255HP
-
- Posty: 120
- Rejestracja: 28 sie 2018, 12:29
- model samochodu: STINGER
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Start/stop w aucie z turbiną... 378 zł kosztuje modulator, który wyłącza ten idiotyczny wynalazek. Dodam że to cena z montażem w ASO. Tylna klapa stuka każdemu. Ja męczę serwis za każdym razem kiedy po ponownej regulacji słyszę stuki. Mają tak zrobić żeby nie stukało i koniec.Slow pisze:matti pisze:Jesteś już po 1ym przeglądzie w aso. Rozmawiałeś tam z omnibusami na temat swojego auta? Jaka była ich reakcja?Slow pisze:Dobra to u mnie GT-line 2.0T po 17 000 km.
- Uszczelki w drzwiach i szyberdachu skrzypią
- Klapa bagażnika brzęczy
- dziwne osady na lakierze są
- spalanie po Krakowie jak nie oszczędzam spokojnie powyżej 20, jak jadę w miarę spokojnie to 12-14. W trasie z prędkością 140-160 bez gwałtownych przyspieszeń 9.5. Jeśli będę musiał co chwile zwalniać i przyspieszać tez wyjdzie 14. Najmniej udało mi się zrobić 6.2 na trasie Kraków - Częstochowa gdzie maksymalna prędkość to było coś koło 120 i trzeba się było dość postarać aby to osiągnąć (Jazda w trybie smart).
- Nagłośnienie jak dla mnie dobre ale audiofilem nie jestem
- Denerwuje mnie jeszcze start stop który przy odpalaniu silnika bardzo często szarpie samochodem.
- Ostatnio czasami zaczęły pojawiać się drgania samochodu na Biegu D gdy samochód stoi w miejscu.
- Hamulce gdy słabo trzymają również trzeszczą głównie jak są mokre.
Na pierwszym przeglądzie z uszczelkami było wszystko ok, a klapa została poprawiona w ramach akcji serwisowej, niestety po ok 2k kilometrów brzęczenie wróciło. Zgłaszałem jedynie problemy z systemem start stop, auto przeszło diagnostykę ale nie stwierdzili żadnych problemów. Z dodatkowych usterek to schodził mi jeszcze chrom na listewce przy bagażniku, ale została ona wymieniona w ramach gwarancji. Pozostałe problemy będę zgłaszał przy przeglądzie na 20k km.
KIA Stinger 2.0 255HP
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Ten modulator jest dostępny w ASO?Start/stop w aucie z turbiną... 378 zł kosztuje modulator, który wyłącza ten idiotyczny wynalazek. Dodam że to cena z montażem w ASO. Tylna klapa stuka każdemu. Ja męczę serwis za każdym razem kiedy po ponownej regulacji słyszę stuki. Mają tak zrobić żeby nie stukało i koniec.
Kia Stinger 2.0T
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
W Hondzie też skrzypi szyberdach. Auto odbierałem od dealera półtora tygodnia, już przedwczoraj coś skrzypiało, a dziś potwierdziłem, że to dach. Jutro smaruję wszystkie uszczelki Gummi Pflege, mam nadzieję, że pomoże. Niestety nie dało się wziąć wersji full wypas bez dachu :/michal84 pisze:NIe, to moje doświadczenie z vw/audi/bmw co do skrzypienia uszczelek/plastików/ a zwłaszcza otwieranego dachu.coci pisze:...czy tak brzmi odpowiedź ASO?michal84 pisze:Niestety dotyczy to też marek premium o wiele droższych.
Więc kwota wydana na auto nie jest tu wyznacznikiem.
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Panowie,
Użytkując Stingera 2.0 kilka miesięcy (przejechane ponad 10000km) zastanawiałem się nad umiarkowanym odczuciem mocy auta w stosunku do danych papierowych - 255KM i delikatnie mówiąc dużym spalaniu, które mogłoby pasować do wersji 3.3 a nie 2.0! Krótko mówiąc, byłem raczej rozczarowany tym, że auto ma papiery na dużą moc a jeździ jakby miało wiele koni mniej. Zdecydowałem się na pomiar parametrów (jedyne 150zł) na prawdopodobnie najbardziej znanej, a już na pewno na nowoczesnej i dokładnej i powtarzalnej hamowni obciążeniowej na Pomorzu.
Wyniki pomiaru powalają - 236KM!!!!! ilość Nm 358.
Sprzedawca poinformowany o wadzie auta , czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam i zachęcam do badania Waszych 2.0
Użytkując Stingera 2.0 kilka miesięcy (przejechane ponad 10000km) zastanawiałem się nad umiarkowanym odczuciem mocy auta w stosunku do danych papierowych - 255KM i delikatnie mówiąc dużym spalaniu, które mogłoby pasować do wersji 3.3 a nie 2.0! Krótko mówiąc, byłem raczej rozczarowany tym, że auto ma papiery na dużą moc a jeździ jakby miało wiele koni mniej. Zdecydowałem się na pomiar parametrów (jedyne 150zł) na prawdopodobnie najbardziej znanej, a już na pewno na nowoczesnej i dokładnej i powtarzalnej hamowni obciążeniowej na Pomorzu.
Wyniki pomiaru powalają - 236KM!!!!! ilość Nm 358.
Sprzedawca poinformowany o wadzie auta , czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam i zachęcam do badania Waszych 2.0