problem z TPEG i internetem w Optimie
: 09 lut 2018, 19:18
Cześć!
Jak w temacie:
Od tygodnia (jak dotąd wszystko zawsze działało bez problemu) żaden z moich smatfonów (iphone 8/s7edge) pomimo włączonego i działającego hotspota (połączenie wifi z Optimą działa) nie jest w stanie umożliwić Optimie pobrania danych nt. ruchu drogowego (ikonka TPEG w lewym górnym rogu wyświetlacza), pogody, itp.
Próbowałem wszystkich możliwych sposobów i różnych telefonów. Za każdym razem przy próbie wymuszenia danych dostaję info o błędzie połączenia sieciowego. Tak jakby soft Optimy nie mógł połączyć się z siecią WWW POMIMO aktywnego połączenia WIFI z telefonem.
Może ktoś z Was to zweryfikować u siebie? Macie inf. o ruchu drogowym, pogodę itp? Nie odwiedziłem jeszcze ASO w kwestii aktualizacji najnowszego softu i map - wizytę mam zaplanowaną w najbliższy poniedziałek ponieważ już od 2 tyg polskie ASO mają najnowsze mapy i soft - i poważnie zacząłem się zastanawiać czy sprawa braku TPEG nie jest spowodowana zaprzestaniem jego wsparcia do naszej wersji softu...?
Proszę o weryfikację połączenia u Was i odpowiedź.
Dzięki!
Jak w temacie:
Od tygodnia (jak dotąd wszystko zawsze działało bez problemu) żaden z moich smatfonów (iphone 8/s7edge) pomimo włączonego i działającego hotspota (połączenie wifi z Optimą działa) nie jest w stanie umożliwić Optimie pobrania danych nt. ruchu drogowego (ikonka TPEG w lewym górnym rogu wyświetlacza), pogody, itp.
Próbowałem wszystkich możliwych sposobów i różnych telefonów. Za każdym razem przy próbie wymuszenia danych dostaję info o błędzie połączenia sieciowego. Tak jakby soft Optimy nie mógł połączyć się z siecią WWW POMIMO aktywnego połączenia WIFI z telefonem.
Może ktoś z Was to zweryfikować u siebie? Macie inf. o ruchu drogowym, pogodę itp? Nie odwiedziłem jeszcze ASO w kwestii aktualizacji najnowszego softu i map - wizytę mam zaplanowaną w najbliższy poniedziałek ponieważ już od 2 tyg polskie ASO mają najnowsze mapy i soft - i poważnie zacząłem się zastanawiać czy sprawa braku TPEG nie jest spowodowana zaprzestaniem jego wsparcia do naszej wersji softu...?
Proszę o weryfikację połączenia u Was i odpowiedź.
Dzięki!