EGR
Re: EGR
Zazdroszczę, w 136 km był prosty EGR, robota nawet do wykonania samemu. Zamiennik około 500 zł. Można też wyczyścić samemu po zdemontowaniu jakimś płynem do czyszczenia kominków.
W wersji 141 km EGR jest zintegrowany z chłodnicą, żeby go wyjąć trzeba rozebrać mnóstwo części a sam EGR kosztuje ponad 2 tys zł.
W wersji 141 km EGR jest zintegrowany z chłodnicą, żeby go wyjąć trzeba rozebrać mnóstwo części a sam EGR kosztuje ponad 2 tys zł.
Re: EGR
Masz rację, dopatrzyłem teraz że piątek jest taki jak w 141 km. Czyli niestety masz rację. Wymontowanie bardzo problematyczne, ale nie zgodzę się że nie da się go czyścić. Jest parę chętnych na to na forum, ale póki co mamy bezobjawowo więc robota nie nagli.
Re: EGR
EGR w 1.7 crdi jest zintegrowany z chłodnicą spalin. Trzeba wymontować cały zespół, a jest to umieszczone z tyłu silnika. Żeby się do tego dostać trzeba kanału (śruby od dołu) oraz demontażu wielu elementów z góry silnika. Dodatkowo spuszczanie płynu chłodniczego. Dostęp ciężki, praca niewdzięczna.
Sam EGR da się dorwać za 800 zł, kompletny z chłodnicą to już kwota rzędu 1800 zł.
Sam EGR da się dorwać za 800 zł, kompletny z chłodnicą to już kwota rzędu 1800 zł.