EGR
Re: EGR
No, no
Re: EGR
Co z tego, że jest zintegrowany z chłodnicą spalin? Bierzesz i go wykręcasz uprzednio demontując wszystko to co przeszkadza aby go swobodnie wyjąć.
Re: EGR
Chodziło mi tylko o to, że trudniej go wyjąć i wymaga to dostępu do kanału lub gimnatyski pod autem. Referuję do łatwiej dostępnych EGR, które nie są zintegrowane (połączone śrubami) z chłodnicą spalin, jak np jest w 1.9 TDI AFN, 2.0 TDCi DW10, 1.6 TDCi DV6TED4 – 9HV i tak dalej.
W porównaniu EGR niebędących połączonymi chłodnicą spalin, zawór EGR znajdujący się w 1.7 CRDi jest znacznie ciężej wyjąć, uwzględniając dodatkowo konieczność wymontowania wraz z nim chłodnicy spalin, która znajduje się z tyłu silnika,a jej demontaż wymaga spuszczenia płynu chłodniczego.
Owszem, jak ktoś nie ma lewych rąk i ma trochę narzędzi, to można i sprzęgło na parkingu wymienić
W porównaniu EGR niebędących połączonymi chłodnicą spalin, zawór EGR znajdujący się w 1.7 CRDi jest znacznie ciężej wyjąć, uwzględniając dodatkowo konieczność wymontowania wraz z nim chłodnicy spalin, która znajduje się z tyłu silnika,a jej demontaż wymaga spuszczenia płynu chłodniczego.
Owszem, jak ktoś nie ma lewych rąk i ma trochę narzędzi, to można i sprzęgło na parkingu wymienić
Re: EGR
Witam fura odebrana cena samego egr bez chlodniczki 1280 zł.robocizna 300 zł.producent zaworu PIERBURG Orginal nówka dostęp niema tragedi wszystko od góry ale rozkręcania trochę jest umnie obeszło się bez wymiany chlodniczki chociaż tyle cena chlodniczki kosmos 2500zł.pozdro