Podejście słuszne, dlaczego masz się ze wszystkiego doktoryzować i sam rozwiązywać problemy, które powinien rozwiązać sprzedawca czy też producent. Na każdym kroku, w każdej dziedzinie, olewanie, zbywanie, radź sobie sam.
Rzężenie silnika przez pierwsze kilometry
Re: Rzężenie silnika przez pierwsze kilometry
Re: Rzężenie silnika przez pierwsze kilometry
Jeżeli zadziała to do czasu złożenia powództwa i rozpoczęcia procesu przynajmniej nie będzie podnosić ciśnienia co dzień rano. Serce masz tylko jedno.
Re: Rzężenie silnika przez pierwsze kilometry
Dokładnie! To jest patologia co oni odwalają. Goście robią z Ciebie świra, że kuźwa słyszalne mega, niepokojące wręcz, ćwierkanie/zgrzyt silnika przy 2400 obrotów to jest normalny objaw i nie jest to wada. To ty jesteś problemem i się czepiasz. Jaka jest definicja wady w takim razie w słowniku KIA?
-
- Posty: 609
- Rejestracja: 06 paź 2020, 10:52
- model samochodu: ProCeed GT 1.6 T-GDI 6MT 2020
- Lokalizacja: POMORSKIE
Re: Rzężenie silnika przez pierwsze kilometry
„Uprzejmie informujemy, że gwarancja polega tylko i wyłącznie na bezpłatnej naprawie lub wymianie niesprawnego elementu lub podzespołu pojazdu, którego niesprawność wynika z wady wykonawczej lub montażowej w procesie produkcyjnym. Gwarancji nie podlegają niesprawności wynikające ze zużycia eksploatacyjnego elementów pojazdu i wszelkich uszkodzeń niepozostających w związku przyczynowo-skutkowym z wadami produkcyjnymi. Bezpłatne usługi gwarancyjne nie obejmują uszkodzeń wywołanych czynnikami niezależnymi od producenta.
Pragniemy wyjaśnić, że podstawą do podjęcia jakichkolwiek działań naprawczych przez Autoryzowaną Stację Obsługi KIA jest potwierdzenie występowania usterki zgłoszonej przez użytkownika pojazdu oraz zdiagnozowanie jej przyczyn.
Weryfikacja ……… tu została opisana moja reklamacja i to, że serwis stwierdza, że jestem głupi…. dlatego więc najważniejsze.
Jest to więc cecha a nie jego wada”
Tak Kia odpisała na moją reklamację. A pismo to trzymam dla kolejnego właściciela samochodu by nie miał do mnie pretensji ponieważ w moim przypadku to jest cecha mojej Kii nie wada i u Was też tak jest
Pragniemy wyjaśnić, że podstawą do podjęcia jakichkolwiek działań naprawczych przez Autoryzowaną Stację Obsługi KIA jest potwierdzenie występowania usterki zgłoszonej przez użytkownika pojazdu oraz zdiagnozowanie jej przyczyn.
Weryfikacja ……… tu została opisana moja reklamacja i to, że serwis stwierdza, że jestem głupi…. dlatego więc najważniejsze.
Jest to więc cecha a nie jego wada”
Tak Kia odpisała na moją reklamację. A pismo to trzymam dla kolejnego właściciela samochodu by nie miał do mnie pretensji ponieważ w moim przypadku to jest cecha mojej Kii nie wada i u Was też tak jest
Żałosny, rozpaczający i niedouczony krytykant Proceeda