Stinger 2.0 czy 3.3?
Stinger 2.0 czy 3.3?
Witam,
przymierzam się do zakupu w najbliższych miesiącach Stingera.
Zastanawiam się jak z awaryjnościami tych silników - podatnością na chip tubing.
Z tego co widzę to 2.0 to RWD tylko w serii 255KM z czego wnioskuje, ze dużych przyrostów już się nie da uzyskać.
3.3. to 366KM i z tego co wynalazłem można z tego silnika 450KM zrobić mapą. Jak wtedy taki silnik to przyjmuje? Jakieś objawy?
Jak ogólnie jest z trwałością tych 2 silników? Jak ze spalaniem? Z jakim przebiegiem kupić używanego Stingera? Na co zwrócić uwagę?
No i też jest dużo aut ze Stanów, czego unikam, i patrzeć tak realnie to za 3.3 trzeba położyć 130k no i czy te 130k starczą na bezproblemowy model.
Proszę o opinie, Wasze doświadczenia
przymierzam się do zakupu w najbliższych miesiącach Stingera.
Zastanawiam się jak z awaryjnościami tych silników - podatnością na chip tubing.
Z tego co widzę to 2.0 to RWD tylko w serii 255KM z czego wnioskuje, ze dużych przyrostów już się nie da uzyskać.
3.3. to 366KM i z tego co wynalazłem można z tego silnika 450KM zrobić mapą. Jak wtedy taki silnik to przyjmuje? Jakieś objawy?
Jak ogólnie jest z trwałością tych 2 silników? Jak ze spalaniem? Z jakim przebiegiem kupić używanego Stingera? Na co zwrócić uwagę?
No i też jest dużo aut ze Stanów, czego unikam, i patrzeć tak realnie to za 3.3 trzeba położyć 130k no i czy te 130k starczą na bezproblemowy model.
Proszę o opinie, Wasze doświadczenia
Re: 2.0 czy 3.3?
Nie za bardzo jest tu co porównywać.
4 gary to nie V6, ale dużej różnicy w spalaniu już nie widać.
3.3 jest super elastyczny przy jeździe wystarczy muskać gazem a spalanie będzie naprawdę znośne (mi w trasie 9,1) i nie jest to jazda emeryta bo lubię przy.....ć
3.3 to sprawdzona konstrukcja na łańcuchu i ciężko ją zajeździć, pamiętam ten silnik z Sonaty 3.3 którą miałem wcześniej, można ją podkręcać itd.
450-470 można zrobić bez przeróbek ale musi to ogarniać ktoś kto to umie.
Odnośnie 2.0 się nie wypowiem bo nie znam tego silnika.
Ja trawię tylko 3.3 i tyle.
4 gary to nie V6, ale dużej różnicy w spalaniu już nie widać.
3.3 jest super elastyczny przy jeździe wystarczy muskać gazem a spalanie będzie naprawdę znośne (mi w trasie 9,1) i nie jest to jazda emeryta bo lubię przy.....ć
3.3 to sprawdzona konstrukcja na łańcuchu i ciężko ją zajeździć, pamiętam ten silnik z Sonaty 3.3 którą miałem wcześniej, można ją podkręcać itd.
450-470 można zrobić bez przeróbek ale musi to ogarniać ktoś kto to umie.
Odnośnie 2.0 się nie wypowiem bo nie znam tego silnika.
Ja trawię tylko 3.3 i tyle.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 13 lis 2023, 22:55
- model samochodu: KIA Stinger GT 3.3
Re: 2.0 czy 3.3?
9.1 l/100km w trasie i to nie jazda emeryta ??
Sorry, ale ze Stingerem GT, to możliwe na holu za tirem A, jeszcze możliwe, jak trasa wiedzie przez ciągły odcinkowy pomiar prędkości na ograniczeniu do 80 Ekspresówka/ autostrada i 12-13 to minimum.
Sorry, ale ze Stingerem GT, to możliwe na holu za tirem A, jeszcze możliwe, jak trasa wiedzie przez ciągły odcinkowy pomiar prędkości na ograniczeniu do 80 Ekspresówka/ autostrada i 12-13 to minimum.
Re: 2.0 czy 3.3?
Niestety ale jak ktoś nie ma pojęcia jak jeździć automatem 8-biegowym i z odpowiednią mocą to i 15l w trasie wciągnie.
Re: Stinger 2.0 czy 3.3?
Czesto robie trasy do de wiec na tempomacie 120 km - 9,5l a 140 to 10,8 l - oczywiście plynna jazda
160 km to juz kolo 12l.
160 km to juz kolo 12l.
Re: Stinger 2.0 czy 3.3?
A co myslicie o egzemplarzach 3.3 z PL z 2018 za 130k i przebieg w okolicach 100k.
Czy jest to średnia cena? Ponieważ nie orientuje się w przedziałach
Czy jest to średnia cena? Ponieważ nie orientuje się w przedziałach
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 16 maja 2022, 01:59
- model samochodu: Stinger GT
Re: 2.0 czy 3.3?
zdradź jak osiągnąć takie wyniki.
Ostatnio udało mi się osiągnąć średnią 8 ale to była już jazda typowo pod niskie spalanie i nie ma ona żadnego sensu
Re: Stinger 2.0 czy 3.3?
Droga Warszawa Świnoujście A2 + A1 + 10 + 20
Najważniejsza sprawa to znacznie wcześniej puszczać gaz jak niedługo będzie się hamować i tyle.
Każdy kto przesiada się z manuala na automat myśli że po puszczeniu gazu samochód zacznie zwalniać a tak w automacie nie jest i dla tego gazuje do samego końca a później zaczyna hamować. Stinger 3.3 ma wyjątkowo elastyczny silnik poza miastem do 120km/h gaz ledwo co się muska.
Średnie spalanie na trasie ok 600km liczone : bak do pełna zerowanie licznika przyjazd na miejsce znowu bak do pełna ilość paliwa razy 100 podzielone na przejechane kilometry to cała tajemnica. Jazda poza zimą.
Najważniejsza sprawa to znacznie wcześniej puszczać gaz jak niedługo będzie się hamować i tyle.
Każdy kto przesiada się z manuala na automat myśli że po puszczeniu gazu samochód zacznie zwalniać a tak w automacie nie jest i dla tego gazuje do samego końca a później zaczyna hamować. Stinger 3.3 ma wyjątkowo elastyczny silnik poza miastem do 120km/h gaz ledwo co się muska.
Średnie spalanie na trasie ok 600km liczone : bak do pełna zerowanie licznika przyjazd na miejsce znowu bak do pełna ilość paliwa razy 100 podzielone na przejechane kilometry to cała tajemnica. Jazda poza zimą.