Pechowe Rio II 2005 CRDI zbyt duze cisnienie układu paliwowe

forum użytkowników modelu Rio
kocur6
Posty: 3
Rejestracja: 26 mar 2017, 10:22
model samochodu: Rio

Pechowe Rio II 2005 CRDI zbyt duze cisnienie układu paliwowe

Post autor: kocur6 »

Witam wszystkich forumowiczów, jestem bardzo nieszczęśliwym posiadaczem Rio II 2005 1.5 crdi 110 km.
Kupilem auto jako uszkodzone w listopadzie 2016, mialy byc do zrobienia wtryski i turbo. Po naprawieniu w/w urządzeń auto nie jest sprawne, odpala ale po przygazowniu gaśnie. zbyt duze cisnienie układu paliwowego

opisze szczegółowo moją historie

mechanik nr 1
wymnienil i sprawdzil wtryski, regeneracja turbo, wymiana filtrow oleju itp.
auto przerywa, kopci, gaśnie itp, dalsze prace to wymiana przepływomierza, filtra paliwa, wymiana EGR (uzywany)
Kupilem listwę wtryskowa z czujnikami i wymienił tylko czujniki
Dalej to samo auto przerywa, kopci, gaśnie itp
Mechanik oznajmia, że EGR po dyskusji z której wynikło ze nowy kosztuje 800zl stwierdziłem ze oddam do jednego z Bydgoskich warsztatów zajmującymi się dieslami i jak oznajmi ze to egr to go wymieniam...

Mechanik nr 2
Pierwsze jego słowa to, ze diesel nie ma dla nich żadnych tajemnic. I, że to nie EGR.
. . .po 2 tygodniach (parę razy dzwoniłem w międzyczasie) mechanik oznajmia mi, że to nie jest rozmowa na telefon. Na miejscu oznajmił mi ze wszystko dziala i prawdopodobnie jest to wina komputera, sterownika itp. całe szczęście nie wziął grosza i powiedzial, że wymienił czujniki na listwie wtryskowej, testował tez inne od innych aut i to samo, auto pokazywało, ze jest zbyt duze cisnienie układu paliwowego jak i podobno niskie (wahania)
Tłumaczył, ze powinno byc ok 300 barów a jest 2500.
W zaleceniach: sprawdzić elektronikę.
Auto musiałem holować bo już nie chciało jechać samo co chwile gasło a do niego jakoś dojechałem.

Mechanik 3 Wykluczył elektronikę wymieniając komputer i wgrywając sterownik
Zalecenia (kupić używaną listwę z czujnikami nie ruszaną i kompletna, wymienić i musi dzałać)

W miedzy czasie pojechałem do salonu, serwisu kia w Bydgoszczy(w akcie desperacji)
Miły pan oznajmił, ze wystarczy wyjąc z baku filtr i go wyczyścić bo on powoduje takie wahania ciśnienia przez zanieczyszczenia w ropie

Mechanik nr 4
Sprawdzenie filtra w baku (jest czysty)
Wymiana listwy z czujnikami
i dalej to samo

Auto mam juz 4 miesiące i dalej nic. Jest to auto kupione dla mojej żony to wyobraźcie sobie jak ona musi być zadowolona.

Jeżeli ktoś zna jakiegoś dobrego mechanika co się zna na dieslach lub konkretnie RIO w Bydgoszczy to prosił bym o pomoc
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Rio”