Jakie ogumienie? proszę o radę

Rozpocznij przygodę z forum Kia Motors Klub! Przywitaj się i dyskutuj o motoryzacji.
bono270
Posty: 1
Rejestracja: 10 kwie 2014, 11:28
model samochodu: KIA

Jakie ogumienie? proszę o radę

Post autor: bono270 »

Witam, jestem młodym kierowcą. Chcę kupić nowe ogumienie i zupełnie się na tym nie znam. Poczytałem opinie i zastanawiam się nad marką Fulda http://oponowo24.pl/fulda-carat-progresso-185-60-r15-84-h-19414.html Czy ktoś miał tą markę ? poleca może inną? dziękuję
dejwid78
Posty: 5
Rejestracja: 07 sty 2014, 17:11
model samochodu: optima

Re: Jakie ogumienie? proszę o radę

Post autor: dejwid78 »

Witam.
Zaczynam już drugi sezon opony letnie TOYO Proxes T1 Sport i jestem z nich zadowolony.
Dobrze trzymają i na suchej i mokrej nawierzchni, pewne w zakrętach i są stosunkowo ciche nawet przy wyższych prędkościach.
Przejechałem na nich jakieś 35 - 40 tys. km i nie są jakoś szczególnie zużyte
Cena w stosunku do jakości niewielka (może trochę droższa od przeciętnych opon ale warto dołożyć parę złotych)
w linku masz opinie o tych oponach
http://www.oponeo.pl/model-opony/toyo-proxes-t1-sport?gclid=CPmu9eS9970CFbShtAodFxcAQg#reviewslist
pozdrawiam
watson45
Posty: 1
Rejestracja: 01 paź 2014, 06:18
model samochodu: 2000

Re: Jakie ogumienie? proszę o radę

Post autor: watson45 »

Witam, jestem młodym kierowcą. Chcę kupić nowe ogumienie i zupełnie się na tym nie znam. Poczytałem opinie i zastanawiam się nad marką Fulda. Czy ktoś miał tą markę ? poleca może inną? dziękuję
teggima

Re: Jakie ogumienie? proszę o radę

Post autor: teggima »

Pod uwagę weź swój budżet i opinię innych osób. Nie chciałabym wskazywać konkretnych rozwiązań, reklamować..
Sklep-Kia
Posty: 26
Rejestracja: 18 cze 2015, 11:43
model samochodu: Kia Ceed

Re: Jakie ogumienie? proszę o radę

Post autor: Sklep-Kia »