Pomoc w pisaniu pracy licencjackiej dot. KII
Pomoc w pisaniu pracy licencjackiej dot. KII
Witam serdecznie,
Jestem studentem 3 roku Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim i jestem właśnie w trakcie pisania pracy licencjackiej pt. "Zmiana wizerunku produktu związanego z krajem pochodzenia marki na przykładzie Kia Motors Group". Dokładniej praca dotyczy tego, jak w ciągu ostatnich lat zmienił się wizerunek marki i samochodów KIA, oraz jakie były tego przyczyny. Jednak w trakcie pisania pracy natrafiłem na problem, który mam nadzieję pomożecie mi rozwiązać.
Mianowicie jeden z podrozdziałów pracy dotyczy tego jaki wizerunek kreowała i posiadała marka przed 2004-2005 rokiem, czyli przed wielką rewolucją związaną z wprowadzeniem modelu Cee'd i następnych. Ciężko uzyskać na ten temat informacje z internetu, gdyż 7 lat to kawał czasu, a oparcie pracy o własne poglądy na temat starszych modeli KII byłoby zbyt mało subiektywne.
Prośba więc do Was drodzy użytkownicy forum - czy moglibyście opisać swoje odczucia dotyczące modeli KII z lat "przed Cee'dem" lub zamieścić tutaj jakieś przydatne informacje dotyczące działań marketingowych/reklamowych KII do roku 2005, bądź informacji dotyczących strategii firmy na tamte lata ?
Zdaję sobie sprawę z tego, iż praca licencjacka niewiele wnosi i tak naprawdę ma małe znaczenie, jednak chciałbym w swojej pracy jak najlepiej pokazać jaka zmiana nastąpiła w ciągu tych kilku lat i co złożyło się na tak ogromny sukces firmy. Co więcej, mam również na uwadze fakt, że najlepszym sposobem uzyskania takich informacji byłoby skonsultowanie się z przedstawicielami KII, jednak ważne są dla mnie osobiste opinie użytkowników i osób zorientowanych właśnie w tym temacie.
Mam nadzieję, że pomożecie mi dokończyć moją pracę i kto wie, może przyczynicie się do dalszego rozwoju firmy.
Pozdrawiam, Krystian Siemiątkowski
Jestem studentem 3 roku Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim i jestem właśnie w trakcie pisania pracy licencjackiej pt. "Zmiana wizerunku produktu związanego z krajem pochodzenia marki na przykładzie Kia Motors Group". Dokładniej praca dotyczy tego, jak w ciągu ostatnich lat zmienił się wizerunek marki i samochodów KIA, oraz jakie były tego przyczyny. Jednak w trakcie pisania pracy natrafiłem na problem, który mam nadzieję pomożecie mi rozwiązać.
Mianowicie jeden z podrozdziałów pracy dotyczy tego jaki wizerunek kreowała i posiadała marka przed 2004-2005 rokiem, czyli przed wielką rewolucją związaną z wprowadzeniem modelu Cee'd i następnych. Ciężko uzyskać na ten temat informacje z internetu, gdyż 7 lat to kawał czasu, a oparcie pracy o własne poglądy na temat starszych modeli KII byłoby zbyt mało subiektywne.
Prośba więc do Was drodzy użytkownicy forum - czy moglibyście opisać swoje odczucia dotyczące modeli KII z lat "przed Cee'dem" lub zamieścić tutaj jakieś przydatne informacje dotyczące działań marketingowych/reklamowych KII do roku 2005, bądź informacji dotyczących strategii firmy na tamte lata ?
Zdaję sobie sprawę z tego, iż praca licencjacka niewiele wnosi i tak naprawdę ma małe znaczenie, jednak chciałbym w swojej pracy jak najlepiej pokazać jaka zmiana nastąpiła w ciągu tych kilku lat i co złożyło się na tak ogromny sukces firmy. Co więcej, mam również na uwadze fakt, że najlepszym sposobem uzyskania takich informacji byłoby skonsultowanie się z przedstawicielami KII, jednak ważne są dla mnie osobiste opinie użytkowników i osób zorientowanych właśnie w tym temacie.
Mam nadzieję, że pomożecie mi dokończyć moją pracę i kto wie, może przyczynicie się do dalszego rozwoju firmy.
Pozdrawiam, Krystian Siemiątkowski
Re: Pomoc w pisaniu pracy licencjackiej dot. KII
Hejka.
No i tu mamy problem, powniważ marka Kia starała się być marką nisko budżetową. Wybudowanie fabryki na Słowacji i budowa centrum rozwojowego w Niemczech skłoniła firmę (może nie od razu, ale po sukcesie marketingowym Ceeda) do postrzegania się jako "średniaka" w Polsce. Nimniejszym ceny dotychczasowych części nie wzrosły a są takie same. Jakby co czekam na pytania.
No i tu mamy problem, powniważ marka Kia starała się być marką nisko budżetową. Wybudowanie fabryki na Słowacji i budowa centrum rozwojowego w Niemczech skłoniła firmę (może nie od razu, ale po sukcesie marketingowym Ceeda) do postrzegania się jako "średniaka" w Polsce. Nimniejszym ceny dotychczasowych części nie wzrosły a są takie same. Jakby co czekam na pytania.
Re: Pomoc w pisaniu pracy licencjackiej dot. KII
Kia ne musi się postrzegać jako średniak, bo już dawno nim jest.
I tak jak samochody Kia sprzed 10 lat budziły śmiech i pożałowanie to teraz budzą zazdrość i pożądanie.
Choćby taki kia pro ceed. Chcesz powiedzieć że to nie jest nawet średniak?
Dawne miejsce Kii zajęła teraz Dacia.
I tak jak samochody Kia sprzed 10 lat budziły śmiech i pożałowanie to teraz budzą zazdrość i pożądanie.
Choćby taki kia pro ceed. Chcesz powiedzieć że to nie jest nawet średniak?
Dawne miejsce Kii zajęła teraz Dacia.
Re: Pomoc w pisaniu pracy licencjackiej dot. KII
teraz kia bije rekordy popularności,sprzedaje się jak świeże bułeczki.
Re: Pomoc w pisaniu pracy licencjackiej dot. KII
Tak, nawet wśród moich znajomych i znajomych znajomych widać że Kia stała się bardzo pożądaną marką
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 wrz 2013, 11:23
Re: Pomoc w pisaniu pracy licencjackiej dot. KII
No rzeczywiście Kia sprzedaje się jak świeże bułeczki
Re: Pomoc w pisaniu pracy licencjackiej dot. KII
Jak dla mnie najlepsza marka ze wszystkich!
Re: Pomoc w pisaniu pracy licencjackiej dot. KII
Kia ostro idzie w górę w rankingach popularności, zwłaszcza jeśli chodzi o nowe samochody, nabywane z salonu - i warta jest takiej popularności, IMO, to bardzo dobra marka i coraz chętniej kupowana.
Re: Pomoc w pisaniu pracy licencjackiej dot. KII
Z czystym sumieniem potwierdzam, że rosnąca popularność Kia jest jak najbardziej zasłużona - marka jest na wysokim poziomie, stosuje coraz to nowsze rozwiązania, nie stoi w miejscu, widać postęp i myśl technologiczną.
Re: Pomoc w pisaniu pracy licencjackiej dot. KII
Teraz KIA to uznana marka, kiedyś była troche niszowa.