Pomoc w pisaniu pracy licencjackiej dot. KII

Rozpocznij przygodę z forum Kia Motors Klub! Przywitaj się i dyskutuj o motoryzacji.
brandon
Posty: 1
Rejestracja: 18 maja 2012, 20:32

Pomoc w pisaniu pracy licencjackiej dot. KII

Post autor: brandon »

Witam serdecznie,
Jestem studentem 3 roku Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim i jestem właśnie w trakcie pisania pracy licencjackiej pt. "Zmiana wizerunku produktu związanego z krajem pochodzenia marki na przykładzie Kia Motors Group". Dokładniej praca dotyczy tego, jak w ciągu ostatnich lat zmienił się wizerunek marki i samochodów KIA, oraz jakie były tego przyczyny. Jednak w trakcie pisania pracy natrafiłem na problem, który mam nadzieję pomożecie mi rozwiązać.

Mianowicie jeden z podrozdziałów pracy dotyczy tego jaki wizerunek kreowała i posiadała marka przed 2004-2005 rokiem, czyli przed wielką rewolucją związaną z wprowadzeniem modelu Cee'd i następnych. Ciężko uzyskać na ten temat informacje z internetu, gdyż 7 lat to kawał czasu, a oparcie pracy o własne poglądy na temat starszych modeli KII byłoby zbyt mało subiektywne.

Prośba więc do Was drodzy użytkownicy forum - czy moglibyście opisać swoje odczucia dotyczące modeli KII z lat "przed Cee'dem" lub zamieścić tutaj jakieś przydatne informacje dotyczące działań marketingowych/reklamowych KII do roku 2005, bądź informacji dotyczących strategii firmy na tamte lata ?

Zdaję sobie sprawę z tego, iż praca licencjacka niewiele wnosi i tak naprawdę ma małe znaczenie, jednak chciałbym w swojej pracy jak najlepiej pokazać jaka zmiana nastąpiła w ciągu tych kilku lat i co złożyło się na tak ogromny sukces firmy. Co więcej, mam również na uwadze fakt, że najlepszym sposobem uzyskania takich informacji byłoby skonsultowanie się z przedstawicielami KII, jednak ważne są dla mnie osobiste opinie użytkowników i osób zorientowanych właśnie w tym temacie.

Mam nadzieję, że pomożecie mi dokończyć moją pracę i kto wie, może przyczynicie się do dalszego rozwoju firmy.