Strona 1 z 1

Kia Joice problem po wymianie uszczelki głowicy

: 19 sie 2018, 20:07
autor: diabell1987
Witam jestem posiadaczem Kia Joice. Kilka dni temu wymieniałem uszczelkę pod głowicą i teraz powstał problem. Po złożeniu wszystkiego i odpaleniu auta okazało się że nie pali na 1 i 4 cylinder,przez co nie chce wchodzić na obroty. świece i przewody mają ok 2mc wiec to odpada. Może ktoś spotkał się kiedyś z takim przypadkiem? co sprawdzić? z góry dziękuje za podpowiedzi.

Re: Kia Joice problem po wymianie uszczelki głowicy

: 19 sie 2018, 20:50
autor: Piotrek
Najlepiej wrócić do mechanika, który Ci to robił niech kombinuje i szuka co zepsuł, bo jak rozumiem przy oddawaniu samochodu silnika palił na 4 gary.

Chyba że uszczelkę wymieniałeś sam... wtedy sprawa wygląda inaczej.

Re: Kia Joice problem po wymianie uszczelki głowicy

: 20 sie 2018, 17:40
autor: diabell1987
No właśnie wymieniłem sam. Odrazu uprzedzam pytania.
1.Nie to nie pierwsza uszczelka jaka wymienialem(w różnych autach)
2. Rozrząd napewno jest dobrze ustawiony na znakach.
3. Uznaje że nie pali na 1 i 4 cylinder ponieważ nie reaguje na zdjęcie przewodów z wtrysków podczas pracy.
4. Zmieniałem wtryski miejscami i nadal jest tak samo.

Re: Kia Joice problem po wymianie uszczelki głowicy

: 20 sie 2018, 20:15
autor: Piotrek
A jesteś pewien, że wtryskiacze dostają paliwo? Chodzi mi o to czy przewody paliwowe do 1go i 4go cylindra są drożne. Może tu należy szukać przyczyny?

Re: Kia Joice problem po wymianie uszczelki głowicy

: 20 sie 2018, 20:22
autor: diabell1987
Wtryski są na listwie i podczas wyciągania ich z listwy w celu zamiany miejscami wylewa się paliwo z otworów na wtryski. Wiec na 100% paliwo dochodzi.

Re: Kia Joice problem po wymianie uszczelki głowicy

: 20 sie 2018, 21:41
autor: Piotrek
No to ostatnią rzeczą jak przychodzi mi do głowy są zawory ssące. Może masz na nich zbyt duży luz i ich czas otwarcia jest niewystarczający żeby napełnić cylindry. Więcej rzeczy nie przychodzi mi do głowy.

Re: Kia Joice problem po wymianie uszczelki głowicy

: 01 wrz 2018, 21:40
autor: diabell1987
Zabawy ciąg dalszy. Po dokładniejszych oględzin h wszystkich elementów okazało się że brakuje iskry na 1i4 cylindrze. I teraz mam kolejne pytania. Co dokładnie steruję pracą cewki? Do cewki podłączona jest wtyczka 3pin na 1 podany jest stały plus na 2 przerywania masa "sterująca praca cewki bad tylko połowa" na 3 pin nie ma nic. Tak kombinuje czy to nie powinna być druga masa która steruję pozostałą częścią cewki?(tą niedziałającą). Czy ktoś może mi opisać do dokładnie powinno dochodzic do wtyczki cewki? Podejrzewam jeszcze ze to może być czujnik wału. W związku z czym pytanie jak go ewentualnie sprawdzić? Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi.

Re: Kia Joice problem po wymianie uszczelki głowicy

: 08 paź 2020, 19:35
autor: arturmaj123
Witam kolego wiem że juz minęło sporo czasu ale mam ten sam problem, a mianowicie brak iskry na 1i 4 cylindrze.Rozwiązałeś ten problem,jak mozesz to napisz co było przyczyną braku iskry. Z góry dzięki