Problemy z zapalaniem

forum użytkowników modelu Sorento
Awatar użytkownika
Aga
Posty: 7
Rejestracja: 20 mar 2012, 08:54

Problemy z zapalaniem

Post autor: Aga »

Mam problem z samochodem, otóż moje Sorento zaraz po uruchomieniu silnika kopci na niebiesko. Występuje to tylko przy odpalaniu na zimnym silniku. Naprawiłam wtryski i wymieniłam przepływomierz oraz uszczelniacze zaworowe i dalej pojawia się ten sam problem. Co jeszcze może być nie tak? Macie jakieś pomysły?
Jestem początkującym użytkownikiem, ale szybko się uczę.
Awatar użytkownika
maniana
Posty: 7
Rejestracja: 21 mar 2012, 08:50

Re: Problemy z zapalaniem

Post autor: maniana »

Podejrzewam , że któraś ze świec żarowych zaczyna ci siadać. Jeszcze jest jedno wyjście, że majstrowano ci przy pompie wtryskowej, bo to może być za wczesny zapłon. Czasem przy regulacji tego elementu pojawia się problem z zapalaniem i właśnie występują tego typu akcje. Może ktoś coś więcej jeszcze wie na ten temat ?
Samochodem Kia w podróży przez świat.
Awatar użytkownika
Niedoscigniony
Posty: 9
Rejestracja: 21 mar 2012, 22:04
model samochodu: Sorento

Re: Problemy z zapalaniem

Post autor: Niedoscigniony »

Sam też stawiałbym na świece żarowe. Miałem w tę zimę coś podobnego i wymiana takiej świecy pomogła. Najprawdopodobniej w Twoim przypadku będzie podobnie :)
Śpieszmy się korzystać z wyprzedaży.. są tak rzadko a tak szybko się kończą
Awatar użytkownika
Zdzisi3k
Posty: 16
Rejestracja: 21 mar 2012, 22:46
Lokalizacja: Leszno

Re: Problemy z zapalaniem

Post autor: Zdzisi3k »