Hej,
Mam do Was pytanie - ile jest warta Optima XL 2018r 2.0 DOHC/163KM, automat, Kombi, z pakietem technologicznym, DEMO z przejechanymi 5kkm?
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Wycena
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 05 lip 2018, 14:23
Re: Wycena
Nie dałbym więcej jak 100k zł, ale to moje zdanie.
P.S. Pomijam fakt że bałbym się
P.S. Pomijam fakt że bałbym się
KIA OPTIMA 2.0 Pb CVVL MT L 2018 SW
Re: Wycena
Wersja XL to będzie jeszcze przed liftem.
Nie traktujemy tego jako demo tylko jako normy używany roczny samochód. Nie wiem jak się dokładnie ma wersja XL do aktualnej L, ale te 100tys wydaje mi się drogo.
Inna sprawa, że salony Kia dużo sobie życzą za demówki.
Nie traktujemy tego jako demo tylko jako normy używany roczny samochód. Nie wiem jak się dokładnie ma wersja XL do aktualnej L, ale te 100tys wydaje mi się drogo.
Inna sprawa, że salony Kia dużo sobie życzą za demówki.
Re: Wycena
zobacz ile kosztowała taka konfiguracja jako nowa i odejmij 20%
Re: Wycena
Jako nowa kosztowała niecałe 140tyś. Pytałem się sprzedawcy o cenę, to na początku rzuciła kwotę 112tyś (80% z tych 140tyś), ale mówiła, że musi to sprawdzić, po czym chyba rozmawiała z kierowniczną i rzuciła kwotę 120tyś. Czyli to jest ok 15% rabatu.
Tak jak piszecie - pół roku użytkowania i 5kkm demo można przenieść na rok użytkowaniai pewnie z 15kkm? Zakładając, że testujący pewnie ich nie oszczędzali, ale silnik nie ma turbo, więc może tak mocno nie obrywa.
Z kolei przy zakupie nowego auta na jaki rabat można liczyć od ceny katalogowej?
Tak jak piszecie - pół roku użytkowania i 5kkm demo można przenieść na rok użytkowaniai pewnie z 15kkm? Zakładając, że testujący pewnie ich nie oszczędzali, ale silnik nie ma turbo, więc może tak mocno nie obrywa.
Z kolei przy zakupie nowego auta na jaki rabat można liczyć od ceny katalogowej?
Re: Wycena
Wszystko zależy.
Zwłaszcza od tego jaka chcesz wersję i czy ma być na już czy do produkcji.
Jesli jeszcze coś wybierzesz z tego co jest na stocku (MY19 wyprodukowany 2018) to jest szansa na rabat w okolicy 10%. Ale nie wiem czy jest jeszcze w czym wybierać. Na auto z produkcji 2019 już będzie znacznie mniej.
Roczny, przed lift z upustem 15% od ceny katalogowej (katalogowej!) to średni interes nawet gdyby nie był zarejestrowany.
Zwłaszcza od tego jaka chcesz wersję i czy ma być na już czy do produkcji.
Jesli jeszcze coś wybierzesz z tego co jest na stocku (MY19 wyprodukowany 2018) to jest szansa na rabat w okolicy 10%. Ale nie wiem czy jest jeszcze w czym wybierać. Na auto z produkcji 2019 już będzie znacznie mniej.
Roczny, przed lift z upustem 15% od ceny katalogowej (katalogowej!) to średni interes nawet gdyby nie był zarejestrowany.
Re: Wycena
Mocno obrywa nawet bez turbo...keczup pisze: Tak jak piszecie - pół roku użytkowania i 5kkm demo można przenieść na rok użytkowaniai pewnie z 15kkm? Zakładając, że testujący pewnie ich nie oszczędzali, ale silnik nie ma turbo, więc może tak mocno nie obrywa.
Z kolei przy zakupie nowego auta na jaki rabat można liczyć od ceny katalogowej?