DRAMAT...

forum użytkowników modelu Optima
Michał_Optima_GT
Posty: 23
Rejestracja: 06 kwie 2017, 10:23
model samochodu: KIA Optima GT

Re: DRAMAT...

Post autor: Michał_Optima_GT »

Dziękuje wszystkim za wsparcie i porady :) KIA dalej milczy, auto stoi w warsztacie od 20.03.108 r. a ja pracy wykorzystuje auto załatwione na własną rękę.

Ogólnie przekazałem wszystkie dokumenty do kancelarii adwokackiej z pełnomocnictwem (żądanie naprawy zgodnie z opinią biegłego, obniżka ceny lub zwrot bezużytecznego auta) i co ciekawe jak opisałem sytuacje do TVN Turbo to odpisali i poprosili o szersze informacje i konkretne daty nawet telefonów do KIA Assistace itp. Dodatkowo kancelaria będzie rozpoznawać też sprawę samego miejsca awarii i jego skutków.

Może coś się ruszy i przestane tracić swoje pieniądze (rata leasingowa, wynajem auta za własne pieniądze) i bezpieczeństwo... bo wynajmowane auto nie jest już tej klasy.
Awatar użytkownika
bidżej
Posty: 471
Rejestracja: 25 lip 2017, 13:40
model samochodu: Optima SW GT
Lokalizacja: Augsburg

Re: DRAMAT...

Post autor: bidżej »

Prawidłowo, życzę powodzenia.

I dużo siły, zrób im z wiadomo czego jesień średniowiecza. :x
KIA Optima SW GT (2017)
+tech +panorama
Seb
Posty: 1231
Rejestracja: 18 lut 2016, 18:28
model samochodu: Była KIA Optima L 2016 sedan 2,0PB manual
Jest Superb 2.0TSI
Lokalizacja: Częstochowa

Re: DRAMAT...

Post autor: Seb »

bidżej ale ja mam tak samo po wizycie w ASO. Przy trzeciej próbie wyciągnięcia ode mnie oceny powiedziałem, że już dwa razy oceniałem i żeby mi dali spokój. Nie wiem tylko czy to ma przełożenie na standard obsługi.
Michał_Optima_GT ja w ASO ostatnio często bywałem za sprawą kierowcy TIR... Zawsze mi powtarzają, że auto z assistance należy mi się jak psu buda i ich problemem jest to załatwić. Co innego z OC sprawcy.
Jeśli sprawa trafiła do prawnika to mam nadzieję, że szybko będą wyniki jego pracy. Liczę, że ASO pokryje koszty wynajmu zastępczego albo poniesie koszty leasingu, bo w czymś muszą partycypować skoro tak się zachowują. Powodzenia.
Pisał Sebastian
była KIA Optima L 2016 sedan 2,0PB manual
jest Superb 2.0TSI 140kW
pyton1985
Posty: 16
Rejestracja: 06 sty 2018, 20:31
model samochodu: KIA Optima 2.0 benzyna xl

Re: DRAMAT...

Post autor: pyton1985 »

Seb a gdzie serwisujesz swoją Optime?
Seb
Posty: 1231
Rejestracja: 18 lut 2016, 18:28
model samochodu: Była KIA Optima L 2016 sedan 2,0PB manual
Jest Superb 2.0TSI
Lokalizacja: Częstochowa

Re: DRAMAT...

Post autor: Seb »

Na przeglądy zawsze się tak składało, że Kraków na Jasnogórskiej (akurat byłem w trasie). Z pierdołami podjeżdżam u siebie w Częstochowie. Gdybym miał oceniać to wg mnie Kraków jest bardziej zaangażowany w ustalenie co i jak.
Pisał Sebastian
była KIA Optima L 2016 sedan 2,0PB manual
jest Superb 2.0TSI 140kW
Deniorek
Posty: 57
Rejestracja: 16 paź 2016, 20:24
model samochodu: KIA Optima GT

Re: DRAMAT...

Post autor: Deniorek »

Mam identyczną Optimę GT jak ty. Nawet kolor zgadza się. I przejechała niemal tyle samo (moja na dzisiaj ma ok. 36 tys.). Aż trudno mi uwierzyć, że coś takiego może dziać się z autem. Masz wybitnego pecha. Ja odpukać jestem więcej niż zadowolony.

Mam wrażenie, że miałeś "drobnego" pecha (z pompą) i dalej poszła lawina, bo coś poszło nie tak, bo źle zostało naprawione. A spartolili tak, że wręcz niszczą samochód. Do tego dochodzi słaba obsługa i totalna wylewka. Nie wiem gdzie kupowałeś i serwisujesz samochód, ale musisz powalczyć z nimi za sam fakt niekompetencji i umywania rączek od problemu, który sami prawdopodobnie Tobie zgotowali. Na reakcję importera nie liczyłbym. Oni akurat mają w głębokim poważaniu pewnie twój problem i ew. każdego z nas osobna jeżeli pojawi się. Ruszą ich tylko masowe takie same problemy. No chyba, że uda ci się faktycznie nagłośnić mocno sprawę to już ktoś pochyli się nad tematem żeby było marketingowo.

Przykład jak powinno być. Kiedy wymieniałem Optimę na Optimę dostałem do jeżdżenia na ponad miesiąc nową Rio (z przebiegiem ok. 2000 km) póki czekałem na nowy egzemplarz (pomimo, że nie byłem w potrzebie i inne auta stały pod domem). To był dobry gest ze strony salonu. Jestem przekonany, że w przypadku podobnej awarii dostałbym od razu samochód (mam nadzieję jednak, że nie będę musiał tego testować). Jedyne co do tej pory było nie tak to pęknięta kamera przednia. Wymienili bez zająknięcia na gwarancji. Akcje serwisowe na bieżąco przeprowadzają i zapraszają. Kiedy wymieniając nawigację w ramach akcji serwisowej lekko uszkodzili listwę dekoracyjną ją otaczającą, sami zadeklarowali, że wymienią lekko drapniętą listwę. Oczywiście pewnie przy głębszej awarii zostaliby nieco mocniej zweryfikowani, ale elementarne zachowania są zachowane. Więc przede wszystkim zależy od konkretnego salonu/ASO. I ludzi tam pracujących.

Mam jednak nadzieję, że ostatecznie zakończy się sprawa dobrze. Albo dopniesz swego w sądzie albo dostaniesz sprawny samochód. Powodzenia!
Parada
Posty: 117
Rejestracja: 15 sie 2017, 23:46
model samochodu: Optima SW 1.7
Lokalizacja: Maikammer

Re: DRAMAT...

Post autor: Parada »

Tak sobie czytam Wasze komentarze i zastanawiam się... co wy robicie z tymi autami w tych serwisach? moja ma 5k najechane, 8 miesięcy i zastanawiam się czy jest potrzeba jeżdżenia do ASO? kusi mnie próba reklamacji łatwo niszczącej się skóry na fotelach... oprócz tego co mogę w ASO robić? mogę tak sobie podjechać aby sprawdzili czy wszystko ok? serio pytam... to moje pierwsze nowe auto, pierwsze w całej rodzinie... :? :oops:
Kia Optima SW GT Line 1,7Crdi 7DCT Pluto Brown + Pakiet Technologiczny + Panorama Dach(08/2017r)
Marcin
Posty: 404
Rejestracja: 12 gru 2016, 13:04
model samochodu: Optima 2017 2.0DOHC

Re: DRAMAT...

Post autor: Marcin »

Wszystko mozesz sprawdzic co wydaje ci sie nienormalne. Sprawa i tak zacznie sie od jazdy z serwisantem, ktory potwierdzi lub odrzuci Twoje obawy.
Optima 2.0 DOHC Pb, manual, wersja L, sedan, white pearl, 2017
PawełC
Posty: 68
Rejestracja: 13 lut 2018, 15:43
model samochodu: Optima GT 2018

Re: DRAMAT...

Post autor: PawełC »

Czy nowy silnik wymienią bo tak sami stwierdzili czy dlatego że kancelaria prawna do której oddałeś sprawę się w to włączyła i postraszyłeś ich TVN-em ?? Bo to w sumie najlepsza decyzja jaką mogli podjąć.
Kia Optima GT (2018) Gravity Blue
Linkpl
Posty: 89
Rejestracja: 20 paź 2017, 12:51
model samochodu: Lexus GS430

Re: DRAMAT...

Post autor: Linkpl »

Parada pisze:Tak sobie czytam Wasze komentarze i zastanawiam się... co wy robicie z tymi autami w tych serwisach? moja ma 5k najechane, 8 miesięcy i zastanawiam się czy jest potrzeba jeżdżenia do ASO? kusi mnie próba reklamacji łatwo niszczącej się skóry na fotelach... oprócz tego co mogę w ASO robić? mogę tak sobie podjechać aby sprawdzili czy wszystko ok? serio pytam... to moje pierwsze nowe auto, pierwsze w całej rodzinie... :? :oops:
Skóra się nie zużywa szybko ... trzeba ją tylko wyczyścić i wróci do dawnej świetności ... ;)

Pozdrawiam
Link
Optima SW 1.7 GT line 7DCT - Platinum Graphite
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Optima”