Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM
: 19 sty 2018, 23:26
A więc tak w USA wyszedł już biuletyn techniczny producenta na problem z tym wspomaganiem
https://www.cars.com/articles/2011-14-k ... 684027147/
A takie rozwiązanie znalazłem na http://www.optimaforums.com
Podłącz GDS do pojazdu, podłączając VCI do portu OBD II i używając automatycznego vina na GDS, aby zidentyfikować i wyświetlić pojazd na GDS. Wybierz MDPS jako system, przejdź do zakładki leczenia i wybierz rodzaj rozpoznawania steru. Pojawi się rozwijane okno i wybierz kierownicę do wyboru.
Tutaj chłopaki z forum piszą jak w ASO zmieniają ten bo w Polskim twierdzą, że czegoś takiego nie ma.
https://translate.googleusercontent.com ... rOYMc0_THQ
Kolego jak będziesz coś wiedział to daj znać !!!!!!!!!
Jeszcze jedno co znalazłem
"Przedstawicielstwo dealerskie powiedziało mi, że istnieją dwa tryby sterowania "czuć"; normalny i sportowy. Powiedział, że to ustawienie dostosowuje stopień trudności obracania kierownicą, a nie jak bardzo koła przednie obracają się proporcjonalnie do kierownicy. Powiedział, że ustawienie "sportowe" sprawia, że kierownica ma większy opór."
Dlaczego te buraki w polsce mówią, że takiego trybu nie ma ?????
A jeżeli macie stuki to jest przyczyną
https://www.youtube.com/watch?v=BmmVJlF2ZRo
https://www.cars.com/articles/2011-14-k ... 684027147/
A takie rozwiązanie znalazłem na http://www.optimaforums.com
Podłącz GDS do pojazdu, podłączając VCI do portu OBD II i używając automatycznego vina na GDS, aby zidentyfikować i wyświetlić pojazd na GDS. Wybierz MDPS jako system, przejdź do zakładki leczenia i wybierz rodzaj rozpoznawania steru. Pojawi się rozwijane okno i wybierz kierownicę do wyboru.
Tutaj chłopaki z forum piszą jak w ASO zmieniają ten bo w Polskim twierdzą, że czegoś takiego nie ma.
https://translate.googleusercontent.com ... rOYMc0_THQ
Kolego jak będziesz coś wiedział to daj znać !!!!!!!!!
Jeszcze jedno co znalazłem
"Przedstawicielstwo dealerskie powiedziało mi, że istnieją dwa tryby sterowania "czuć"; normalny i sportowy. Powiedział, że to ustawienie dostosowuje stopień trudności obracania kierownicą, a nie jak bardzo koła przednie obracają się proporcjonalnie do kierownicy. Powiedział, że ustawienie "sportowe" sprawia, że kierownica ma większy opór."
Dlaczego te buraki w polsce mówią, że takiego trybu nie ma ?????
A jeżeli macie stuki to jest przyczyną
https://www.youtube.com/watch?v=BmmVJlF2ZRo