GTLine SW - wspomaganie PROBLEM
-
- Posty: 370
- Rejestracja: 26 wrz 2017, 20:45
- model samochodu: Kia Sorento UM 2.0CRDI 4x4 Biznes Line
Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM
A więc tak w USA wyszedł już biuletyn techniczny producenta na problem z tym wspomaganiem
https://www.cars.com/articles/2011-14-k ... 684027147/
A takie rozwiązanie znalazłem na http://www.optimaforums.com
Podłącz GDS do pojazdu, podłączając VCI do portu OBD II i używając automatycznego vina na GDS, aby zidentyfikować i wyświetlić pojazd na GDS. Wybierz MDPS jako system, przejdź do zakładki leczenia i wybierz rodzaj rozpoznawania steru. Pojawi się rozwijane okno i wybierz kierownicę do wyboru.
Tutaj chłopaki z forum piszą jak w ASO zmieniają ten bo w Polskim twierdzą, że czegoś takiego nie ma.
https://translate.googleusercontent.com ... rOYMc0_THQ
Kolego jak będziesz coś wiedział to daj znać !!!!!!!!!
Jeszcze jedno co znalazłem
"Przedstawicielstwo dealerskie powiedziało mi, że istnieją dwa tryby sterowania "czuć"; normalny i sportowy. Powiedział, że to ustawienie dostosowuje stopień trudności obracania kierownicą, a nie jak bardzo koła przednie obracają się proporcjonalnie do kierownicy. Powiedział, że ustawienie "sportowe" sprawia, że kierownica ma większy opór."
Dlaczego te buraki w polsce mówią, że takiego trybu nie ma ?????
A jeżeli macie stuki to jest przyczyną
https://www.youtube.com/watch?v=BmmVJlF2ZRo
https://www.cars.com/articles/2011-14-k ... 684027147/
A takie rozwiązanie znalazłem na http://www.optimaforums.com
Podłącz GDS do pojazdu, podłączając VCI do portu OBD II i używając automatycznego vina na GDS, aby zidentyfikować i wyświetlić pojazd na GDS. Wybierz MDPS jako system, przejdź do zakładki leczenia i wybierz rodzaj rozpoznawania steru. Pojawi się rozwijane okno i wybierz kierownicę do wyboru.
Tutaj chłopaki z forum piszą jak w ASO zmieniają ten bo w Polskim twierdzą, że czegoś takiego nie ma.
https://translate.googleusercontent.com ... rOYMc0_THQ
Kolego jak będziesz coś wiedział to daj znać !!!!!!!!!
Jeszcze jedno co znalazłem
"Przedstawicielstwo dealerskie powiedziało mi, że istnieją dwa tryby sterowania "czuć"; normalny i sportowy. Powiedział, że to ustawienie dostosowuje stopień trudności obracania kierownicą, a nie jak bardzo koła przednie obracają się proporcjonalnie do kierownicy. Powiedział, że ustawienie "sportowe" sprawia, że kierownica ma większy opór."
Dlaczego te buraki w polsce mówią, że takiego trybu nie ma ?????
A jeżeli macie stuki to jest przyczyną
https://www.youtube.com/watch?v=BmmVJlF2ZRo
-
- Posty: 370
- Rejestracja: 26 wrz 2017, 20:45
- model samochodu: Kia Sorento UM 2.0CRDI 4x4 Biznes Line
Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM
Jakieś wieści w serwisu ??????????
- Prezes76
- Posty: 101
- Rejestracja: 13 cze 2017, 21:30
- model samochodu: KIa Optima Gravity Blue 1.7CRDi 141KM 7DCT GT Line + Technologiczny+Panorama
- Lokalizacja: Konin
Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM
Chudy jakieś wieści ??
U mnie zrobiło się to samo co u Ciebie po przejechaniu 10tyś.km.Tyle że ujawnia się to przy wyższych prędkościach.
Zaczyna mnie denerwować to auto
U mnie zrobiło się to samo co u Ciebie po przejechaniu 10tyś.km.Tyle że ujawnia się to przy wyższych prędkościach.
Zaczyna mnie denerwować to auto
Kia Optima GT Line Sedan 1,7Crdi 7DCT Gravity Blue + Pakiet Technologiczny + Panorama Dach(2017r)
-
- Posty: 528
- Rejestracja: 27 lut 2017, 00:27
- model samochodu: Optima SW GTLine
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM
Ja z załatwienia tematu w ASO zrezygnowałem, temat jest faktycznie na tyle subtelny, że nie wystarczy wsiąść i przejechać się beznamiętnie autem bo się go nie poczuje, ale w dłuższym użytkowaniu jest irytujący...
Odwiedziłem 2 różne ASO, auto przeszło sporo testów i mechanicznie jest 100% sprawne, wszystko dokręcone, sprawne, wyregulowane, elektronika nie daje żadnych błędów - a jak błędu nie da to oni są ślepi. W jednym ASO zupełnie nie widzą problemu i mają mnie za wariata, a w drugim kierownik serwisu podziela moje odczucia, ale totalnie nie wiedzą co z tym zrobić, żeby coś wymienić na nowe to muszą wiedzieć co i dostać refundację KIA, a nie mają do tego podstaw i nie wiedzą co wymienić...
Tak więc sytuacja patowa, napisali do KIA oficjalne pismo z opisanym problem i czekają na odpowiedź, mówią że jeśli problem będzie zgłaszany przez innych to jest duża szansa, że KIA podejmie jakąś akcję, ale mówią też, że jestem jedynym klientem który z czymś takim przyjechał.
Więc jeżdżę jak jest i mimo że mnie to irytuje to staram się nie zwracać na to uwagi.
zetek - można spróbować się z nimi skontaktować i podpytać, może znają problem
Odwiedziłem 2 różne ASO, auto przeszło sporo testów i mechanicznie jest 100% sprawne, wszystko dokręcone, sprawne, wyregulowane, elektronika nie daje żadnych błędów - a jak błędu nie da to oni są ślepi. W jednym ASO zupełnie nie widzą problemu i mają mnie za wariata, a w drugim kierownik serwisu podziela moje odczucia, ale totalnie nie wiedzą co z tym zrobić, żeby coś wymienić na nowe to muszą wiedzieć co i dostać refundację KIA, a nie mają do tego podstaw i nie wiedzą co wymienić...
Tak więc sytuacja patowa, napisali do KIA oficjalne pismo z opisanym problem i czekają na odpowiedź, mówią że jeśli problem będzie zgłaszany przez innych to jest duża szansa, że KIA podejmie jakąś akcję, ale mówią też, że jestem jedynym klientem który z czymś takim przyjechał.
Więc jeżdżę jak jest i mimo że mnie to irytuje to staram się nie zwracać na to uwagi.
zetek - można spróbować się z nimi skontaktować i podpytać, może znają problem
SW GTLine Black & SW GT Black
-
- Posty: 370
- Rejestracja: 26 wrz 2017, 20:45
- model samochodu: Kia Sorento UM 2.0CRDI 4x4 Biznes Line
Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM
Też mi to przeszło przez myśl tylko dlaczego z drugiej strony płacić za coś co powinien zrobić serwis. ASO, które znam kierownik mówi, że owszem coś takiego występuje i nic się nie dam z tym zrobić. Sam powiedział, że jak jechał na szkolenie do Warszawy ( około 300 km) to go ręce bolały i też już mieli osoby, które to zgłaszały. Mnie tylko wciąż zastanawiają te ustawienia na których piszą forach USA, ale u nas twierdzą, że ich nie ma
Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM
chudy
Czy problem dopadł też GT czy narazie odczuwasz to tylko w GT-LINE?
Czy problem dopadł też GT czy narazie odczuwasz to tylko w GT-LINE?
Kia Optima SW GT + TECH - 2017
Kia Venga 1.6 M+Smart - 2018
Kia Venga 1.6 M+Smart - 2018
-
- Posty: 528
- Rejestracja: 27 lut 2017, 00:27
- model samochodu: Optima SW GTLine
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM
W GT na razie wszystko OK, ale układ wspomagania w tych dwóch autach jest dokładnie taki sam, więc jest szansa że problem też się pojawi.devil1234 pisze:chudy
Czy problem dopadł też GT czy narazie odczuwasz to tylko w GT-LINE?
tak czy siak, jak u kogoś pojawia się ten problem to powinien zgłaszać do ASO i truć im tyłek to może coś z tym w końcu zrobią
SW GTLine Black & SW GT Black
- Prezes76
- Posty: 101
- Rejestracja: 13 cze 2017, 21:30
- model samochodu: KIa Optima Gravity Blue 1.7CRDi 141KM 7DCT GT Line + Technologiczny+Panorama
- Lokalizacja: Konin
Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM
Zgloszę to na bank tylko jak będę w PL.To mi się stało w Niedzielę i już nie było czasu zajechać do ASO.Bedę im truł aż coś z tym zrobią.Przy okazji zgloszę parujące reflektory LED(skandal),odkształcające się fotele niby skórzane itd.Strach pomyśleć co z tego auta zostanie przy przebiegu 200tyś km-pewnie już wspomnienie.
Kia Optima GT Line Sedan 1,7Crdi 7DCT Gravity Blue + Pakiet Technologiczny + Panorama Dach(2017r)
- bidżej
- Posty: 471
- Rejestracja: 25 lip 2017, 13:40
- model samochodu: Optima SW GT
- Lokalizacja: Augsburg
Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM
w sumie moze warto zapytac tez w DE? Poki co nie mam u siebie tego problemu, ale generalnie moj salon jak dotad reagowal na wszystko jak zloto - moze Niemcy cos wiedza / sa bardziej dociekliwi etc...?
KIA Optima SW GT (2017)
+tech +panorama
+tech +panorama