GTLine SW - wspomaganie PROBLEM

forum użytkowników modelu Optima
optima12
Posty: 163
Rejestracja: 21 paź 2018, 08:22
model samochodu: OPTIMA 2012 2.0 Pb

Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM

Post autor: optima12 »

Oddając swój samochód Kia do autoryzowanej stacji serwisowej Kia, zawsze możesz liczyć na:

1. Punktualność
2. Indywidualne podejście
3. Wspólne sprawdzenie wzrokowe pojazdu
4. Przejrzyste wyceny
5. Samochód zastępczy
6. Profesjonalizm i kontrolę jakości
7. Szczegółowe omówienie faktury
8. Czysty samochód
9. Możliwość przekazania opinii

To ze strony KIA Polska :lol:
Kia Optima 2012r. "L" Sedan 2.0 Pb Automat
kon
Posty: 1125
Rejestracja: 06 sty 2019, 17:37

Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM

Post autor: kon »

Samochód zastępczy tak, ale nie jest napisane, że darmowy.
Sprawdźcie warunki Kia Assistance (chyba w książce gwarancyjnej). Tam powinno być darmowe auto na parę dni, ale chyba tylko w sytuacji jak wasz ładuje w serwisie na lawecie.
chudy
Posty: 528
Rejestracja: 27 lut 2017, 00:27
model samochodu: Optima SW GTLine
Lokalizacja: Warszawa

Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM

Post autor: chudy »

ja tam przerobiłem kilka marek aut i nie widzę wielkich różnic, nawet w tych niby premium było tak samo...

dla osłodzenia krótki wpis gościa który jest mega promotorem tej marki i auta za ponad 500k, ale jak widać i mu się już ulało...

"Obsługa klienta, który kupił samochód na gwarancji samochód z ceną cennikową 650kPLN netto.

Niedziela. Padł silnik (samochód nie nadaje się do jazdy).

1. Tesla odmawia holowania uszkodzonego samochodu z Polski dyskryminując obywatela EU ze względu na miejsce zamieszkania mówiąc że Polska jest noncore country, dlatego wybraliśmy się w podróż do Berlina ryzykując ze coś padnie (nie chciało nam się kopać z koniem).
2. W serwisie w Berlinie udzielono nam informacji, że mamy się umówić na za kilka tygodni to dostaniemy samochód zastępczy, oraz ze mozemy zostawić samochód na niewiadomo jak długo i wrócić autostopem do Poznania.
3. Ponieważ Tesla ma gwarancje mobilności będąc niedaleko serwisu dzwonie i mówię ze samochód na gwarancji padł. Pan mówi ze będę czekał na lawetę. Ja mu na to ze ok, ale mogę sam dojechać do serwisu, a od niego oczekuje jedynie zapewnienia możliwości kontynuowania podróży. Pan mówi ze zadzwoni do serwisu i oddzwoni.
4. Poniedziałek godzina 13 pan nie oddzwania, serwis w międzyczasie przyjął samochód i mówi ze nie ma zastępczych.
5. Dzwonie na assistance. Pan zmienia front i mówi że ponieważ nasz samochód jest zarejestrowany w PL, to na terenie Niemiec assistance się nie należy (do tej pory polityka była taka, że jak już się było w Core country to obsługiwali).
6. Na moją informacje, że w polityce assistance jest napisane 500mil/800km pan przysłał dokument który mówi, że w noncore country się nie należy (dyskryminacja potwierdzona na piśmie).
7. Zwróciłem Panu uwagę ze jestem na terenie core country i w dokumencie który mi przysłał nie ma napisane ze dotyczy to rejestracji samochodu (co i tak byłoby łamaniem prawa). Pan powiedział ze rozmawiał z managerem i ma pełna świadomość sytuacji i mimo wszystko nie pomoże. Na pytanie co ma zrobić mój pracownik pozostawiony na środku drogi odpowiedział „wziąć taksówkę” oraz powiedział ze nie może mi pomoc i zakończył rozmowę.
8. W serwisie zaczęły pojawiać się samochody zastępcze (czyli mieli co wydać), ale powiedzieli, że nie wydadzą bo potrzebują na jutro.
9. Serwis ciągnięty kolanem proponuje zastępczego fiata Pandę.
10. Po chwili serwis wraca i mówi, że to jest odpłatne, ale my jesteśmy winni jeszcze 2000eur wiec nam nie wydadzą (uwaga my jesteśmy winni 2k Eur, bo wstryzmalem płatność gdyż Tesla od półtora roku jest nam winna ok 13kEUR gdyż zapomniała przysłać nagrody z refferala - powerwall2 founders, 21calowe koła kute do S i dwie ładowarki founders series tłumacząc się od półtora roku ze nie maja procedury na Polskę i nie godząc się na odbiór nagród w Berlinie)
11. Mój pracownik wraca autostopem z innym właścicielem Tesli, który odebrał ja akurat z serwisu i jedzie przez Poznan z informacja ze jutro powiedzą kiedy naprawia nasz samochód.
12. Wtorek cisza cały dzień - serwis nie odbiera, nie oddzwania (prosiłem sklep i delivery które odbierają o przekazanie ze czekam na kontakt.
13. Środa - serwis wysyła maila ze zamówił części i nie wiadomo kiedy będzie.
14. Czwartek - w dobie trackingu przesyłek i części w systemach serwis nadal „nie wie kiedy będzie”.
15. Piątek - silnik wymieniony ale serwis „zapomniał” zamówić jakieś wiązki elektrycznej i w związku z tym faktem nie wiadomo kiedy samochód będzie
16. Środa dzień 10- podobno zamówili wiązkę. Są tez zdziwieni ze pytam czy wymienili przyciski od drzwi (zgłaszane 4ty raz). Powiedziałem ze skoro ma to wydłużyć naprawę to rezygnuje z ich wymiany.
17. Niedziela dzień 14 - ponieważ nie dzwonili a jutro Wigilia i musiałbym jechać odebrać samochód od samego rana żeby w ogóle zdarzyć - oficjalnie zostałem pozbawiony samochodu na święta. I naprawa potrwa conajmniej 17 dni...

Jeśli lubisz być dyskryminowany ze względu na kraj zamieszkania, czuć się traktowany jak debil i idiota - wydaj 150.000EUR netto na nowa Tesle. Tesla - pokaże Ci premium FY finger.

To pisałem ja. Właściciel Tesli od 4 lat (3 sztuk), fanboy. Propagator elektromobilnosci.

PS. Przez ostatnie 4 lata spotkało mnie mnóstwo takich zachowań ze strony Tesli (musieliśmy ze względu na dyskryminacje holować Tesle z Chorwacji sami, odmawiano nam zastepczakow, trzymano samochód którym zarabiam na życie w serwisie półtora miesiąca, sprzedano mi „bo zapomnieli zdjąć” samochód z limitem prędkości do 127km/h nie informując i narazajac mnie na wypadek w którym mogłem zginąć na autostradzie etc), ale od 4 lat nie mówiłem nic głośno i godziłem się na takie poniżanie mnie jako klienta w imię rewolucji, elektromobilnosci, wyższych celów. Ale nadchodzi taki dzień kiedy przebiera się miarka...

Proszę udostepniajcie i komentujcie, żeby poinformować innych czego mogą się spodziewać po Tesli..."
SW GTLine Black & SW GT Black
hip81
Posty: 199
Rejestracja: 08 gru 2017, 16:43
model samochodu: Kia Optima 2015 1.7 crdi 136KM

Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM

Post autor: hip81 »

Tak to wasnie jest,dziadostwo i tyle,gdybym mogl to bym im nakopal do dupy normalnie,bylem wczoraj z moja optima w serwisie (UK)i pan kierownik zrobil ze mna przejazd i niczego zlego nie zaobserwowal,mowi ze pierwsze slyszy o takim problemie i jak mu powiedzialem ze na forum w polsce ludzie maja takie problemy to mowil ze nie wie jak to jest w europie(jak by anglia kur.. nie byla jej czescia,no ale to debile sa)generalnie mowi ze nie ma problemu,no i co mam zrobic jak mu udowodnic,porazka,fak ze w zeszlym roku nie pojechalem na swieta wielkanocne bo samochod trzymali w serwisie a w tym roku chce jechac to chyba czas najwyzszy sie pozegnac z ta marka,jak bardzo go lubie i jak bardzo mi sie podoba i mi pasuje,tak bardzo go nie nawidze za ciagle problemy mimo ze wywalilem mega duzo pieniedzy i brzebieg maly,szkoda bo doinwestowalem i jest fajny ale jak masz gwarancje i przychodzisz do serwisu a oni patrza i mowia o nie znowu cos wymysla to mam juz poprostu dosc,pozdro
Seb
Posty: 1231
Rejestracja: 18 lut 2016, 18:28
model samochodu: Była KIA Optima L 2016 sedan 2,0PB manual
Jest Superb 2.0TSI
Lokalizacja: Częstochowa

Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM

Post autor: Seb »

hip81 a myślałeś o podróży mimo przeciwności i podjechaniu do ASO w Polsce?
Pisał Sebastian
była KIA Optima L 2016 sedan 2,0PB manual
jest Superb 2.0TSI 140kW
Piotrek
Posty: 1400
Rejestracja: 16 paź 2017, 11:00
model samochodu: Kia Optima
Lokalizacja: Łańcut

Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM

Post autor: Piotrek »

A my mamy gwarancję globalną (czyt. jak samochód na gwarancji to każde ASO naprawi niezależni od kraju)? Tak z ciekawości pytam?
Kia Optima L DOHC 2.0 Pb
kon
Posty: 1125
Rejestracja: 06 sty 2019, 17:37

Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM

Post autor: kon »

Szczegóły i warunki gwarancji znajdziesz w swojej książce gwarancyjnej.

"Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej – niniejsza gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG)
oraz w Szwajcarii."
hip81
Posty: 199
Rejestracja: 08 gru 2017, 16:43
model samochodu: Kia Optima 2015 1.7 crdi 136KM

Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM

Post autor: hip81 »

Sorry ale dymac 1600 kilometrow i caly czas walczyc z samochodem to troche porazka,wczesniej jezdzil jak pociag po torach normalnie super i zawsze chcialem sie nim ten dystans przejechac,a serwis w Polsce odpada,jade tam ochrzcic dziecko i odpoczac a nie walczyc z serwisem bo nigdy nie wiadomo na jaki sie trafi,a teraz ostatnio to juz chyba sie boje nim jechac czy wogole dojade,szkoda bo nawet jak teraz to pisze to go widze przez okno i tak mysle ze szkoda ze nie dziala wszystko jak powinno bo bylby to super samochod,chyba ze ja mam takiego pecha i trafil mi sie felerny model,pozdro
kosa666
Posty: 124
Rejestracja: 07 gru 2018, 22:49

Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM

Post autor: kosa666 »

kon pisze:Szczegóły i warunki gwarancji znajdziesz w swojej książce gwarancyjnej.

"Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej – niniejsza gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG)
oraz w Szwajcarii."
Tylko pamiętać należy, że nie w każdym kraju KIA daje 7 lat gwarancji... Warunki w różnych krajach Unii są różne, ale honorowane poza granicami..
i tak: jeżeli kupisz w PL z 7 letnią gwarancją to po wyjeździe do serwisu w Holandii po 6 latach uznają naprawę gwarancyjną, ale jeżeli kupisz auto w Holandii z 5 letnią gwarancją to po przyjeździe do PL i nawet przerejestrowaniu na polskie tablice - będziesz miał 5 lat gwarancji.

Pozdrawiam
chudy
Posty: 528
Rejestracja: 27 lut 2017, 00:27
model samochodu: Optima SW GTLine
Lokalizacja: Warszawa

Re: GTLine SW - wspomaganie PROBLEM

Post autor: chudy »

hip81 pisze:Sorry ale dymac 1600 kilometrow i caly czas walczyc z samochodem to troche porazka,wczesniej jezdzil jak pociag po torach normalnie super i zawsze chcialem sie nim ten dystans przejechac,a serwis w Polsce odpada,jade tam ochrzcic dziecko i odpoczac a nie walczyc z serwisem bo nigdy nie wiadomo na jaki sie trafi,a teraz ostatnio to juz chyba sie boje nim jechac czy wogole dojade,szkoda bo nawet jak teraz to pisze to go widze przez okno i tak mysle ze szkoda ze nie dziala wszystko jak powinno bo bylby to super samochod,chyba ze ja mam takiego pecha i trafil mi sie felerny model,pozdro
Sprawdzałeś różne ASO w UK, czy śmigasz do tego samego? U nas też jedno ASO olewa, a inne jest spoko, poszukaj opinii o ASO u Ciebie na necie i przejedź się do polecanego żeby zajęli się kompleksowo autem.

Wiem, że można się mocno zniechęcić bo miałem to samo, też byłem mega wkurzony na auto i ten chrzaniony serwis który traktował mnie jak debila..., ale jak wreszcie zacząłem być traktowany jak klient, a nie idiota i wyprostowali mi tematy to za każdym razem kiedy przesiadam się z innego auta do optimy cieszę się że mam to auto :)
SW GTLine Black & SW GT Black
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Optima”