Sigma_74 pisze:jakos nie wierzę tym boxom, za duzo się naczytałem a i doswiadczyłem problemów z tym.
lepiej podjechac i zrobić program konkretne na auto
a pewnie że lepiej zrobić chip, ale nie w nieznanym aucie (silnik+skrzynia DSG) które ma na napęd 7 lat gwarancji, ja nie będę ryzykował że jak walnie np. sterownik skrzyni i auto na lawecie pojedzie do ASO to mi panowie powiedzą że gwarancja baj baj
box daje to samo co chip tylko w innym miejscu, bo chiptuningiem ingerujesz bezpośrednio w oprogramowanie, a box zafałszowuje parametry z czujników tak żeby oprogramowanie oryginalne inaczej się zachowywało - efekt finalny ten sam, tylko w boxie na około i na boxie nie wykręcisz takich dobrych rezultatów - mniej z niego wyciśniesz bo ma o jeden parametr mniej (nie modyfikuje kątu wtrysku paliwa). Tyle że w tym aucie jest sucha skrzynia DSG której nikt za dobrze jeszcze nie zna i wyciskanie z niej więcej jest trochę niebezpieczne, wiec w tym konkretnym przypadku chip nic więcej nie da...
Box też mam wystrojony pod moje auto, kilka godzin strojenia na hamowni i w ruchu. Tak jak pisałem wcześniej wystrojony bezpiecznie bo był jeszcze potencjał na jakieś dodatkowe 18hp i 40Nm , ale na moją prośbę specjalnie strojony niżej - tak więc moim zdaniem tu chipa wkładać nie ma sensu, tylko dobrze zrobić box, a przewaga boxa - w razie potrzeby ściągam go w 3 minuty i nikt nic nie we, a dwa to jak żona, albo pracownik jedzie - ja robię PYK i wyłączam go przez komórkę bo mam sterowanie prze bluetooth i już jedzie seryjnym autem