problem z predkosciomierzem pomocy
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 18 mar 2017, 23:07
- model samochodu: optima
problem z predkosciomierzem pomocy
w ostatnim czasie kupilem optime 1.7 crdi automat 2012r po lekkim wypadku wymieniona maska zderzak blotnik, problem jest taki ze nie dziala predkosciomierz, pali sie kontrolka od trakcji, EPB, AUTO HOLD, lewarek od skrzyni biegów jest zblokowany w pozycji P, chyba ze go recznie rozblokuje wciskajac ta blokade co jest pod zaslepka od dzwigni zmiany biegów, bedy na kompie c1652 blad sygnalu na can z epb oraz c1612 can czas przerwy tcu , szyna jest przemiezona miedzy epb i hecu jest sprawna ze skrzynia biegów nie mozna sie polaczyc wiec nie moge odczytac bledów dodam jeszcze ze w czasie jazdy strasznie szarpie przy zmianie biegów, prosze o pomoc bo juz mi brakuje pomysłów.
-
- Posty: 528
- Rejestracja: 27 lut 2017, 00:27
- model samochodu: Optima SW GTLine
- Lokalizacja: Warszawa
Re: problem z predkosciomierzem pomocy
Cześć!
1. raczej odpowiedzi tu nie dostaniesz, bo to forum głównie użytkowników, a nie mechaników
2. sam gadam trzy po trzy, ale jak będziesz pisał po polsku, to łatwiej Cię będzie zrozumieć
3. jak sypie błędami połączenia, to masz powód blokady skrzyni i szarpania (dostaje błąd i blokuje skrzynię), a jak odblokujesz to bez danych, albo na błędnych danych szarpie. Raczej nie radzę jeździć tak na automacie bo możesz go przeciągnąć i będzie po silniku.
Dalej na odległość to wróżenie z fusów. Jeśli nie jesteś dobrym mechanikiem-elektrykiem to zaprowadź ją do kogoś takiego, ewentualnie uzbrój się w cierpliwość i szukaj na ruskich i ukraińskich forach, w pl i eu raczej takich informacji nie uzyskasz bo większość ludzi robi w ASO, a oni swoich procedur nie udostępnią.
1. raczej odpowiedzi tu nie dostaniesz, bo to forum głównie użytkowników, a nie mechaników
2. sam gadam trzy po trzy, ale jak będziesz pisał po polsku, to łatwiej Cię będzie zrozumieć
3. jak sypie błędami połączenia, to masz powód blokady skrzyni i szarpania (dostaje błąd i blokuje skrzynię), a jak odblokujesz to bez danych, albo na błędnych danych szarpie. Raczej nie radzę jeździć tak na automacie bo możesz go przeciągnąć i będzie po silniku.
Dalej na odległość to wróżenie z fusów. Jeśli nie jesteś dobrym mechanikiem-elektrykiem to zaprowadź ją do kogoś takiego, ewentualnie uzbrój się w cierpliwość i szukaj na ruskich i ukraińskich forach, w pl i eu raczej takich informacji nie uzyskasz bo większość ludzi robi w ASO, a oni swoich procedur nie udostępnią.
SW GTLine Black & SW GT Black