Witam wszystkich zwolenników marki Kia, którym doniedawna byłem. Okazało się, że Kia Motors Polska skutecznie mnie zniechęca do następnych zakupów tej marki.
Ze względu na brak części (podobnież trzeba sprowadzać z Korei) do Kia Ceed II, moje piękne kolejne auto Kia zostało unieruchomione na kilka miesięcy. A jak wiadomo bez auta jak " bez ręki", wyjazd na święta z głowy. Oczywiście po 20 dniach zostałem poinformowany, że ok następnych 6 tygodni będę dalej bez auta. Przepraszają ale od strony stałego klienta to niewiele też mogę ich przeprosić, że kupiłem takie unikalne auto i nie polecać bo tylko kłopot. Nie kompletne odpowiedzi na pytania, brak jakiejkolwiek propozycji pomocy tylko tkz. bezdecyzyjna infolinia i ASO, które jest bezradne bo nie ma części. Polska rzeczywistość i bezradność klienta
Pozdrawiam
Brak oryginalnych części w Europie
Re: Brak oryginalnych części w Europie
To zamawiaj z neta ja nie mam z tym problemu żeby coś mi przyszło z ameryki wszystko idzie trzeba tylko czasu dlatego zamawiaj z wyprzedzeniem.
Re: Brak oryginalnych części w Europie
Jak najbardziej możesz zamawiać z neta . Ja zamawiam z neta i nie ma z tym problemu. Po prostu szukaj tam gdzie najtaniej i to tyle.
Re: Brak oryginalnych części w Europie
No to niezłe akcje się dzieją. Ja kupuję od zawsze zamienniki w jakichś intercarsach itp. i nie mam problemów.