Niska kompresja silnika
: 10 lut 2019, 15:37
Witajcie ,
Zakupiłem Ceed II 1,4 + lpg 2014 rocznik. Jak odpalam silnik który to stoi 8 godzin na zewnatrz zauważam mocno nie równa prace silnika. Pojechałem do mechanika aby zmierzyć ciśnienie. Pokazało ze każdy cylinder nie ma ciśnienia :
pomiar na zimnym silniku
1 5,0
2 5,0
3 11,8
4 9.8
Pomiar na ciepłym :
1 8,9
2 8,9
3 12,2
4 7,9
Oleju nie bierze spadku mocy nie zauważam. Jak silnik się rozgrzeje to pracuje równo. Ciśnienie silnika wydaje się masakryczne i aż nie możliwe aby przy takim silniku samochód jeździł i to w miare Ok. Podejrzewam aż ze pomiar był źle zrobiony... Przy rozgrzanym silniku wszystko działa poprawnie. Samochód cicho pracuje, ma siłę, przyśpieszenie, na wolnych obrotach jest równa praca silnika. Oleju nie bierze.
Co myślicie , wypaliły się zawory? Na gazie Kia przejechała już 70 tys km bez regulacji zaworów. Łączny przebieg 150 tys
Zakupiłem Ceed II 1,4 + lpg 2014 rocznik. Jak odpalam silnik który to stoi 8 godzin na zewnatrz zauważam mocno nie równa prace silnika. Pojechałem do mechanika aby zmierzyć ciśnienie. Pokazało ze każdy cylinder nie ma ciśnienia :
pomiar na zimnym silniku
1 5,0
2 5,0
3 11,8
4 9.8
Pomiar na ciepłym :
1 8,9
2 8,9
3 12,2
4 7,9
Oleju nie bierze spadku mocy nie zauważam. Jak silnik się rozgrzeje to pracuje równo. Ciśnienie silnika wydaje się masakryczne i aż nie możliwe aby przy takim silniku samochód jeździł i to w miare Ok. Podejrzewam aż ze pomiar był źle zrobiony... Przy rozgrzanym silniku wszystko działa poprawnie. Samochód cicho pracuje, ma siłę, przyśpieszenie, na wolnych obrotach jest równa praca silnika. Oleju nie bierze.
Co myślicie , wypaliły się zawory? Na gazie Kia przejechała już 70 tys km bez regulacji zaworów. Łączny przebieg 150 tys