Cassa White a Deluxe White
Cassa White a Deluxe White
Witam wszystkich!
Jestem nowy na tym forum. Planuje zakup nowego Ceeda w wersji kombi.
Wszystko juz w zasadzie wybrane oprocz koloru...
Powiedzcie prosze jaka jest roznica pomiedzy dwoma lakierami bialymi: cassa i deluxe?
Czemu cassa kosztuje 1000 zl a deluxe az 2300???
Bylbym bardzo wdzieczny za zdjecie jakies Kijanki w obu wersjach bialego koloru:)
Pzdr!
Jestem nowy na tym forum. Planuje zakup nowego Ceeda w wersji kombi.
Wszystko juz w zasadzie wybrane oprocz koloru...
Powiedzcie prosze jaka jest roznica pomiedzy dwoma lakierami bialymi: cassa i deluxe?
Czemu cassa kosztuje 1000 zl a deluxe az 2300???
Bylbym bardzo wdzieczny za zdjecie jakies Kijanki w obu wersjach bialego koloru:)
Pzdr!
Re: Cassa White a Deluxe White
Jeden zwykły, a drugi metalik. W salonie powinni mieć próbki koloru żebyś sobie odcienie porównał. Natomiast mam inną propozycję: TARGUJ SIĘ!!! To wcale nie musi być 1300 zł różnicy. Co więcej może na placu mają mają w lepszej cenie - szczególnie, że za miesiąc ruszy wyprzedaż rocznika.
Re: Cassa White a Deluxe White
Dzieki za odpowiedz!
Co do targowania sie, to ogolnie ciezko... Caly czas mam kontre ze to nowy model, duzo zamowien itp i ze rabatow brak...
Max co udalo mi sie utargowac to rabat 4,5% na auto skonfigurowane na 102 tys. Czy to w Kia normalne? Kupowalem kiedys koncem roku auto innej marki to dostalem rabat 16%...
Co do targowania sie, to ogolnie ciezko... Caly czas mam kontre ze to nowy model, duzo zamowien itp i ze rabatow brak...
Max co udalo mi sie utargowac to rabat 4,5% na auto skonfigurowane na 102 tys. Czy to w Kia normalne? Kupowalem kiedys koncem roku auto innej marki to dostalem rabat 16%...
Re: Cassa White a Deluxe White
Cześć, i jak poszły negocjacje? Za ile kupiłeś ostatecznie samochód?
Sam przymierzam się do ceeda wersja L 1.4 140KM w manualu + pakiet biznes + kolor Blue Flame (B3L). Cena katalogowa 87 790 zł, propozycja salonów to upust 4,5% do 83 839,45 zł i nie ma mowy o większym rabacie.
Trochę jestem w kropce, ponieważ salon Forda za nowego Focusa Mk4 ST-LINE 1.5 150KM z ceny katalogowej 98 900 zł zszedł mi na 82 000 zł i to bez pytania o rabaty, tylko byłem obejrzeć jak to wygląda
Sam przymierzam się do ceeda wersja L 1.4 140KM w manualu + pakiet biznes + kolor Blue Flame (B3L). Cena katalogowa 87 790 zł, propozycja salonów to upust 4,5% do 83 839,45 zł i nie ma mowy o większym rabacie.
Trochę jestem w kropce, ponieważ salon Forda za nowego Focusa Mk4 ST-LINE 1.5 150KM z ceny katalogowej 98 900 zł zszedł mi na 82 000 zł i to bez pytania o rabaty, tylko byłem obejrzeć jak to wygląda
Re: Cassa White a Deluxe White
Jak kupujesz rabat, a nie samochód, to wpadnij jeszcze do Renault będzie jeszcze więcej rabatu
Re: Cassa White a Deluxe White
Oj oj bez czepiania się
Oba samochody mi się podobają, oba praktycznie tak samo wyposażone, ceed moim zdaniem ma ciut lepszej jakości materiały w środku + większy bagażnik. Focus lepiej prowadzi się, silnik bardziej dynamiczny.
Oba samochody mi się podobają, oba praktycznie tak samo wyposażone, ceed moim zdaniem ma ciut lepszej jakości materiały w środku + większy bagażnik. Focus lepiej prowadzi się, silnik bardziej dynamiczny.
Re: Cassa White a Deluxe White
Tylko Focus zaraz wychodzi nowy i będziesz się bujał starym autem z ogromną stratą wartości i gwarancja gorszalyro pisze:Oj oj bez czepiania się
Oba samochody mi się podobają, oba praktycznie tak samo wyposażone, ceed moim zdaniem ma ciut lepszej jakości materiały w środku + większy bagażnik. Focus lepiej prowadzi się, silnik bardziej dynamiczny.
Re: Cassa White a Deluxe White
Focus Mk4 to właśnie najnowsza wersja
Re: Cassa White a Deluxe White
To ja się już u nich gubięlyro pisze:Focus Mk4 to właśnie najnowsza wersja
Re: Cassa White a Deluxe White
Bo jest inna polityka cenowa. Upust w np u japończyków to max 2%. U koreańczyków to 5% na nowe modele, z wyprzedaży rocznika zauważyłem, że do 10%.
W europejskich, na start dostajesz 10%, a można i 20% utargować. Tak jak ktoś tu napisał. Albo kupujesz rabat albo samochód. Przelicz sobie dokładnie czego oczekujesz, i ile jesteś w stanie zapłacić.
W europejskich, na start dostajesz 10%, a można i 20% utargować. Tak jak ktoś tu napisał. Albo kupujesz rabat albo samochód. Przelicz sobie dokładnie czego oczekujesz, i ile jesteś w stanie zapłacić.