Kia Krzewscy Warszawa

Lista warsztatów w województwie Mazowieckim
Awatar użytkownika
zigi
Posty: 19
Rejestracja: 18 mar 2012, 08:24

Kia Krzewscy Warszawa

Post autor: zigi »

W Warszawie zepsuł mi się mój soul i polecono mi właśnie warsztat Kia Krzewscy. I muszę stwierdzić, iż Panowie w serwisie nadzwyczaj mili i uczynni. Dla nich nie ma wydaje się nie być rzeczy, których załatwić się nie da i usterek, których się nie da naprawić. Dodam, że przeprowadzona przy okazji pierwsza obsługa techniczna została przeprowadzona błyskawicznie a drobiazgi osunięte i cena więcej niż przystępna... gdybym mieszkał bliżej, byłbym z całą pewnością stałym klientem tego ASO. Czy ktoś tez może korzysta z tego serwisu ?
Motoryzacja to moje motto życiowe
Megan

Re: Kia Krzewscy Warszawa

Post autor: Megan »

mąż kiedyś korzystał z ich usług,mieliśmy mała usterkę,ale faktycznie szybko i przyjemnie się z nimi współpracowało.
Duzyoptymista
Posty: 2
Rejestracja: 08 kwie 2014, 13:43
model samochodu: Sorento

Re: Kia Krzewscy Warszawa

Post autor: Duzyoptymista »

Zdecydowanie odradzam korzystanie z Serwisu Kia Krzewscy.
Mam 3 letnie Sorento, 60 tyś. przebiegu. Auto serwisowane w autoryzowanych stacjach oczywiście.
Zapadł się pedał sprzęgła. Telefon na assistance Kia. Auto trafia do Krzewskich.
Otrzymuje kilka telefonów o przyczynach awarii...każda inna. W efekcie dowiaduje się, że naprawa nie obejmuje gwarancji a koszt to ponad 10000 zł. Przyczyna awarii sprzęgła i wyłaczenia z gwarancji: jazda w korkach.
Pan Grzegorz Karpiński nie potrafił logicznie uzasadnić ani kosztów ani przyczyny. Na wiele pytań mial jedną odpowiedź:"W danym momencie możemy stwierdzić, że jest to zużycie materiału eksploatacyjne a nawet nie standardowe a zmęczenie". Pomijam ton i sposób rozmowy, który wskazywał na niskie zaangażowanie, dużą arogancję i pewność siebie.
Myślę, że postawa Pan Karpińskiego wynikała z faktu, że auto najpierw zostało szybko rozebrane na części a dopiro później padła informacja o orientacyjnych kosztach naprawy. I tak "drogi sercu Krzewskich" klient został postwaiony przed faktem wyskoczenia z dnia na dzień z portfela z okrągłej sumki bagatela 10 000 zł i koniecznością naprawy w tym właśnie serwisie- przekonał mnie niestety nie argument profesjonalizmu serwisu co kowta kosztów ponownego złożenia auta.

Podsumowując:
- szybki szantaż,
- arogancja,
- brak profesjonalizmu w obsłudze klienta,
to główne atuty Serwisu Kia Krzewscy
Duzyoptymista
Posty: 2
Rejestracja: 08 kwie 2014, 13:43
model samochodu: Sorento

Re: Kia Krzewscy Warszawa

Post autor: Duzyoptymista »

P.S.
Serwis Kia Krzewscy dopiero po rozebraniu auta stwierdził również, że gwarncja na uszkodzone elementy przysługuje do 24 miesiecy i 20000 km przebiegu. Niebożątka...wcześniej tego nie mogli ustalić.
rezlera
Posty: 1
Rejestracja: 14 maja 2019, 10:54

Re: Kia Krzewscy Warszawa

Post autor: rezlera »

Mój wpis kieruje do Pana Krzewskiego, który dziś podczas rozmowy wykazał.sie niebywałym chamstwem. Informuje Pana, że umówiłem serwis TAK JAK MI PASOWALO bez uwag o moich problemach psychicznych. Polecam wszystkim serwis KIA na ulicy Piotra Wysockiego. Numer telefonu 226757578 wew. 13. Fachowo, krótko, bez idiotycznych wycieczek ad personam. Nie dziwcie się gdy tak potraktuje Was pracowni "salonu". Wszak ryba psuje się od głowy. WSZYSTKIM, KTORZY CHCA BYC TRAKTOWANI JAK KLIENCI SERDECZNIE ODRADZAM KONTALT Ż TYM MIEJSCEM. W Warszawie jest wiele salonów i warsztatów Kia. Tej wiedzy wyraźnie nie posiada Pan Krzewski.
jerry
Posty: 7
Rejestracja: 06 paź 2013, 21:12

Re: Kia Krzewscy Warszawa

Post autor: jerry »

Złożyłem wizytę w serwisie Kia Krzewscy.
Przyczyna – grzejące się tylne koło z powodu niesprawnego siłownika tylnego hamulca w samochodzie Kia Soul. Zastosowano terapię polegającą na wymianie elementów uszkodzonych skutkiem tej dysfunkcji. A więc wysmażone klocki i szczęki hamulca postojowego .
Koszt – 880 zł. [sic]
Czas operacji - 4 godziny!!!
Efekt – żaden . Koło grzeje się jeszcze bardziej. Tylko smażą się już nowo założone elementy za niemałe pieniądze
Dlaczego? Dlatego, że nie usunięto przyczyny kłopotu, a więc naprawy tłoka zacisku , co było sprawą prymalną. Naprawiono jedynie skutki spowodowane niesprawnym zaciskiem, czego dowiedziałem się następnego dnia w trakcie reklamowania wykonanej naprawy. Zaproponowano mi kontynuowanie naprawy, ale to było już ponad moje siły i cierpliwość. Reputację firmy buduje się latami, a traci się jednego dnia. Tak też jest w tym przypadku.
Obsługa jest żałosna i beznadziejna. Arogancja , buta i skrajna niekompetencja. Bo jak można nazwać decyzję intratnej naprawy uszkodzenia bez ustalenia przyczyny jego powstania. Odniosłem wrażenie , że to wszystko moja wina , bo postanowiłem mieć samochód. Słowo przepraszam nie funkcjonuje w słowniku personelu.
To była moja ostatnia wizyta w tym miejscu. Nigdy więcej. Dedykuję tę opinię wszystkim ku przestrodze w dbałości o portfel i zdrowie psychiczne.
Całe szczęście , że Kia to porządny, niezawodny samochód i rzadko prowokuje takie sytuacje , jak ta opisana powyżej
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mazowieckie”