Dźwięk silnika z trybu SPORT w trybie ECO

forum użytkowników Kia Stinger
Awatar użytkownika
daku
Posty: 11
Rejestracja: 19 mar 2019, 22:29
model samochodu: Stinger

Dźwięk silnika z trybu SPORT w trybie ECO

Post autor: daku »

Cześć, czy ktoś już może zna magiczny sposób jak za pomocą softu włączyć wzmocniony dźwięk silnika, jaki generuje elektronika w trybie SPORT w trybie ECO? Wersja silnika to 2.0 benzyna. Wydaje mi się, że można to jakoś elektronicznie ustawić ale nie znam się na tyle aby samemu grzebać w sofcie auta.
Dzięki.
Pozdrawiam,
Maciek
Maciek
Stinger 2.0 GDI GT-Line
Awatar użytkownika
Gifter
Posty: 311
Rejestracja: 16 paź 2018, 21:36

Re: Dźwięk silnika z trybu SPORT w trybie ECO

Post autor: Gifter »

Trochę moze OT ale zawsze jedt coś takiego:

http://wydechowe.pl/index.php?route=pro ... ct_id=1282

Moc dźwięku sterujesz z telefonu 8-)
soon Kia XXX :D :mrgreen:
Awatar użytkownika
daku
Posty: 11
Rejestracja: 19 mar 2019, 22:29
model samochodu: Stinger

Re: Dźwięk silnika z trybu SPORT w trybie ECO

Post autor: daku »

Tak, widziałem to i nawet się nad tym rozwiązaniem zastanawiałem ale najpierw chciałbym spróbować podziałać samym oprogramowaniem. To nie powinno być trudne, chyba :)
Maciek
Stinger 2.0 GDI GT-Line
FragStinger
Posty: 96
Rejestracja: 29 paź 2018, 22:16
model samochodu: Stinger

Re: Dźwięk silnika z trybu SPORT w trybie ECO

Post autor: FragStinger »

daku pisze:Cześć, czy ktoś już może zna magiczny sposób jak za pomocą softu włączyć wzmocniony dźwięk silnika, jaki generuje elektronika w trybie SPORT w trybie ECO? Wersja silnika to 2.0 benzyna. Wydaje mi się, że można to jakoś elektronicznie ustawić ale nie znam się na tyle aby samemu grzebać w sofcie auta.
Dzięki.
Pozdrawiam,
Maciek
Wlaczajac tryb sport masz juz ustawiony boost dzwieku silnika - bardziej go nie zwiekszysz. Roznice mozesz sobie sprwadzic w ustawienia > dzwiek > przewijasz lewe menu na sam dol i tam jest 'aktywny dzwiek silnika'.
Awatar użytkownika
daku
Posty: 11