Przegryzione kable pod maską
Re: Przegryzione kable pod maską
Co do akcji serwisowej, dziś zajrzałem pod osłonę, może mi się upiecze...
Nie ma szans, aby te kable dotykały blachy. Jest dobre 5 cm odstępu, a te wiązki są tak twarde że nawet o 0,5 cm się nie są w stanie ruszyć.
Nie ma szans, aby te kable dotykały blachy. Jest dobre 5 cm odstępu, a te wiązki są tak twarde że nawet o 0,5 cm się nie są w stanie ruszyć.
-
- Posty: 120
- Rejestracja: 28 sie 2018, 12:29
- model samochodu: STINGER
Re: Przegryzione kable pod maską
U mnie tez był problem z wiązką. Wyszło przy okazji tego, że zauważyłem non stop chodzący wentylator. Wymienili wentylator na nowy a usterka występowała dalej. Okazało się, że winna była już lekko uszkodzona wiązka.
KIA Stinger 2.0 255HP
Re: Przegryzione kable pod maską
Leszek jaką masz datę produkcji auta?
-
- Posty: 120
- Rejestracja: 28 sie 2018, 12:29
- model samochodu: STINGER
Re: Przegryzione kable pod maską
Grudzień 2017.michal84 pisze:Leszek jaką masz datę produkcji auta?
KIA Stinger 2.0 255HP
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 29 paź 2018, 22:16
- model samochodu: Stinger
Re: Przegryzione kable pod maską
Moglbys pokazac w ktorym to jest miejscu?michal84 pisze:Co do akcji serwisowej, dziś zajrzałem pod osłonę, może mi się upiecze...
Nie ma szans, aby te kable dotykały blachy. Jest dobre 5 cm odstępu, a te wiązki są tak twarde że nawet o 0,5 cm się nie są w stanie ruszyć.
-
- Posty: 120
- Rejestracja: 28 sie 2018, 12:29
- model samochodu: STINGER
Re: Przegryzione kable pod maską
Trzeba zdjąć trójkątną plastikową osłonkę nad zbiorniczkiem płynu hamulcowego,
jest na 3 plastikowych kołkach, które najpierw podważasz.
Widoczne jest ECU, świecisz pomiędzy nim a ścianką błotnika, widać bardzo ładnie całe okablowanie.
Przy akcji serwisowej uszczelka idzie w ten jajowaty otwór, widoczny obok czerwonego/żółtego kabla na moim zdjęciu.
U mnie jak widać odległość jest duża i nie ma opcji aby coś tam się ocierało. To grube wiązki - to się nie rusza.
Natomiast jeśli dotyka lub może dotykać blachy - polecam zająć się tym jak najszybciej, bo w jeśli trzeba będzie kable wymienić to jest to bebeszenie 1/3 auta.
Mam PDFa z instrukcją tej wymiany tylko nie mam pomysłu jak tu wrzucić..
Przez telefon mi ASO powiedziało że akcja jest dla aut wyprodukowanych do 4/6 kwietnia 2018 (nie pamiętam), chodź w serwisówce z usa jest informacja o czerwcu...
Ja mam auto z 11 maja i póki co dla mnie akcji nie ma (może nie będzie)
jest na 3 plastikowych kołkach, które najpierw podważasz.
Widoczne jest ECU, świecisz pomiędzy nim a ścianką błotnika, widać bardzo ładnie całe okablowanie.
Przy akcji serwisowej uszczelka idzie w ten jajowaty otwór, widoczny obok czerwonego/żółtego kabla na moim zdjęciu.
U mnie jak widać odległość jest duża i nie ma opcji aby coś tam się ocierało. To grube wiązki - to się nie rusza.
Natomiast jeśli dotyka lub może dotykać blachy - polecam zająć się tym jak najszybciej, bo w jeśli trzeba będzie kable wymienić to jest to bebeszenie 1/3 auta.
Mam PDFa z instrukcją tej wymiany tylko nie mam pomysłu jak tu wrzucić..
Przez telefon mi ASO powiedziało że akcja jest dla aut wyprodukowanych do 4/6 kwietnia 2018 (nie pamiętam), chodź w serwisówce z usa jest informacja o czerwcu...
Ja mam auto z 11 maja i póki co dla mnie akcji nie ma (może nie będzie)
-
- Posty: 120
- Rejestracja: 28 sie 2018, 12:29
- model samochodu: STINGER
Re: Przegryzione kable pod maską
Hahaha. Apropo wiązki to właśnie dzwonili z centrali, że w mój egzemplarz jest objęty akcją serwisową i będę miał wymienioną wiązkę Zadzwońcie do serwisu i sprawdźcie sobie czy Wasze auto jest na liście.
KIA Stinger 2.0 255HP
Re: Przegryzione kable pod maską
Nie zawsze wymieniają. Dostałem powiadomieie oakcji serwisowej i jeśli nie ma takiej potrzeby (da się zabezpieczyć wiązkę) to tylko zabezpieczają.
Umówiony jestem na jutro na 14 to dam znać jeśli się uda. Przebieg mały niecałe 3kkm więc może nie będąrozbierac 1/3 auta
Umówiony jestem na jutro na 14 to dam znać jeśli się uda. Przebieg mały niecałe 3kkm więc może nie będąrozbierac 1/3 auta
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 29 paź 2018, 22:16
- model samochodu: Stinger
Re: Przegryzione kable pod maską
michal84 pisze:Trzeba zdjąć trójkątną plastikową osłonkę nad zbiorniczkiem płynu hamulcowego,
jest na 3 plastikowych kołkach, które najpierw podważasz.
Widoczne jest ECU, świecisz pomiędzy nim a ścianką błotnika, widać bardzo ładnie całe okablowanie.
Przy akcji serwisowej uszczelka idzie w ten jajowaty otwór, widoczny obok czerwonego/żółtego kabla na moim zdjęciu.
U mnie jak widać odległość jest duża i nie ma opcji aby coś tam się ocierało. To grube wiązki - to się nie rusza.
Natomiast jeśli dotyka lub może dotykać blachy - polecam zająć się tym jak najszybciej, bo w jeśli trzeba będzie kable wymienić to jest to bebeszenie 1/3 auta.
Mam PDFa z instrukcją tej wymiany tylko nie mam pomysłu jak tu wrzucić..
Przez telefon mi ASO powiedziało że akcja jest dla aut wyprodukowanych do 4/6 kwietnia 2018 (nie pamiętam), chodź w serwisówce z usa jest informacja o czerwcu...
Ja mam auto z 11 maja i póki co dla mnie akcji nie ma (może nie będzie)
Dzieki, zaraz zerkne.
Mam nadzieje ze obedzie sie bez, dobijam do 30k km, fura z produkcji grudnia 2017. Wiec przy tylu przejechanych jesli byl problem to pewnie wymiana