duchelite pisze:Box strojony pod ten egzemplarz na hamowni. Z tego co rozmawiałem z chłopakami ma wgrany soft pod dany model aby ułatwić robotę a oni go dostrajają do danego egzemplarza.
Z chłopakami, tzn. gdzie? U nich całość kupowałeś? To oczywiście można kupić u producenta z softem pod dany model samochodu i kilkoma nastawami. Ciekawe czy rzeczywiście coś tam robili.
duchelite pisze:
Przed wizytą w serwisie wypinasz i śladu nie ma.
Były tu w innym wątku wypowiedzi, że właśnie ślady są i że są w stanie w serwisie to wykryć i to robią.
duchelite pisze:jestem częstym gościem gwarancyjnym serwisu i nikt do niczego się nie przyczepił.
A co się tak psuje? I w jakim mieście serwisujesz?
Stingera akurat robiłem w Niemczech ale chłopaki w TCPerformance w Łodzi robią właśnie na ich boxach auta, to samo w Sportmile. Ja u nich robiłem normalne chipy w innych autach i skoro tak mówią to mam do nich zaufanie.
NIe wiem od kogo masz informacje, że box jest wykrywany. Zarówno ja jak i mój wspólnik już jakiś czas korzystamy z tego rozwiązania, nasze auta są serwisowane zawsze w ASO czy to w Kia czy BMW czy Mercedesie czy w Audi i nikt nigdy nic nie zauważył.
Co do spraw gwarancyjnych to mam praktycznie jeden z pierwszych modeli jakie wjechały do nas bo mam auto od grudnia 2017 i 3 dni po odbiorze auta wróciłem na wymianę lusterka które przestało się otwierać, potem za jakiś czas drugie, następnie kamery 360stopni padły, później miałem wymianę poszyć foteli z przodu, wymianę ładowarki indukcyjnej bo przegrzewała mi telefon, wymianę kabla w klapie bo się zacinała, oczywiście ciągłe problemy z trzeszczeniem elementów i uszczelek oraz hałas z klapy, ostatnio wymienione serwo hamulca no i po 26 tys. km wymienione klocki przód i tył (najlepsza jest cena klocki + wymiana 3800 netto - w bmw z tarczami tyle zapłaciłem przy przebiegu 58 tys.)
EDIT/
Serwisuje w Łodzi nie będę pisał w którym dokładnie salonie.
duchelite pisze:
NIe wiem od kogo masz informacje, że box jest wykrywany. Zarówno ja jak i mój wspólnik już jakiś czas korzystamy z tego rozwiązania, nasze auta są serwisowane zawsze w ASO czy to w Kia czy BMW czy Mercedesie czy w Audi i nikt nigdy nic nie zauważył.
Ja nie mam żadnych informacji, powtórzę co napisałem wyżej - były w innym wątku wypowiedzi, że właśnie ślady są i że są w stanie w serwisie to wykryć i to robią. Nie chce mi się szukać, gdzie i kto pisał i nie wiem skąd miał takie info.
duchelite pisze:Box strojony pod ten egzemplarz na hamowni. Z tego co rozmawiałem z chłopakami ma wgrany soft pod dany model aby ułatwić robotę a oni go dostrajają do danego egzemplarza.
Przed wizytą w serwisie wypinasz i śladu nie ma. A uwierz mi, że jestem częstym gościem gwarancyjnym serwisu i nikt do niczego się nie przyczepił.
Skoro tak często jesteś w serwisie, to i często wypijasz tego boxa, więc mam prośbę:
zrób 2 zdjęcia jak box wygląda i jak jest wpięty
Jasne, przymierzam się do kolejnej wymiany oleju za 3 tys to wtedy bez kłopotu.
Ogólnie całość to kwestia wypięcia/przepięcia 3 wtyczek no i samego boxa... 2 minuty roboty?
Edit/
Za miesiąc leci nowy wydech to będę miał też świeży wykres do wrzucenia
leszek.stinger pisze:... Po sezonie rozebrany silnik nie wymagał w zasadzie większej uwagi.
W takim razie po co go rozbierałeś?
Napisałem, że po każdym sezonie robi się profilaktycznie refresh silnika... Bez rozbierania nie jesteś w stanie sprawdzić w jakim stanie sa panweki itd. Czytaj i nie zadawaj głupich pytań
leszek.stinger pisze: Napisałem, że po każdym sezonie robi się profilaktycznie refresh silnika... Bez rozbierania nie jesteś w stanie sprawdzić w jakim stanie sa panweki itd. Czytaj i nie zadawaj głupich pytań
Zapchałeś sobie głowę pierdołami o jakichś refresh’ach silnika i teraz na siłę próbujesz zainteresować tym innych?. Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi!
leszek.stinger pisze: Napisałem, że po każdym sezonie robi się profilaktycznie refresh silnika... Bez rozbierania nie jesteś w stanie sprawdzić w jakim stanie sa panweki itd. Czytaj i nie zadawaj głupich pytań
Zapchałeś sobie głowę pierdołami o jakichś refresh’ach silnika i teraz na siłę próbujesz zainteresować tym innych?. Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi!
Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem co napisałem. Nie znasz się na jeździe torowej motocyklem to nie wypowiadaj się. W sportach wyczynowych rozbiera się silnik po sezonie lub nawet w połowie aby sprawdzić podzespoły, głównie panewki i wał korbowy. Ja podałem to jako przykład, co daje zalewanie silnika olejem wysokiej klasy a nie szczynami z Orlenu. Właśnie w tak ekstremalnych warunkach między innymi producenci często testują oleje i bez znaczenia czy to motocykl czy auto rajdowe. Doświadczenia wykorzystują do produkcji oleju dla takich zwykłych zjadaczy chleba jak Ty co nie mają pojęcia a głównym wyznacznikiem tego co lać jest cena za litr lub polecenie szwagra lub mechanika Eugeniusza.
W instrukcji jasno stoi:
5w30 lub 5w40
Dla ekonomii, zalecają bardziej "wodnisty" 5w30
Osobiście wolę lepszą ochronę silnika, niż 2% nizsze spalanie, więc na lato na 100% zalewam 5w40... Szczególnie w zmodzonym silniku!
Rozmawialem niedawno z gosciem, ktory naprawial m.in. komputery samochodowe dla niezaleznego warsztatu w Wwie. Twierdzil, ze wykrycie boxa jest mozliwe. Niekoniecznie zrobi to zwykly serwis, ale gdyby zostala zgloszona powazna awaria na gwarancji to przyjedzie gosc z centrali i odczyta logi specjalnym programem. Box podaje zafalszowane wartosci z czujnikow...tak dalece zafalszowane , ze nie wystepuja te wartosci w praktyce silnika nieboxowanego. Jest to dosc oczywiste skoro boxowany silnik ma moc niespotykana w nieboxowanym silniku. Dla obecnych kompow to zaden problem zapamietanie MB czy GB , a szczegolnie krancowych wartosci cisnien, czasu wtrysku itp.