Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Na cienką warstwę lakieru w dzisiejszych czasach najlepszą opcją jest oklejenie auta folią, przy okazji można zmienić kolorek
Natomiast co do tych uszczelek to faktycznie niezły babol.
Jeśli chodzi o spalanie silnika 2.0T to pali on tyle ile pali bo pamiętajmy że Stinger nie jest leciutki... to jest przecież 2185 kg a dla wersji 3.3 waga jest 2325 kg
Natomiast co do tych uszczelek to faktycznie niezły babol.
Jeśli chodzi o spalanie silnika 2.0T to pali on tyle ile pali bo pamiętajmy że Stinger nie jest leciutki... to jest przecież 2185 kg a dla wersji 3.3 waga jest 2325 kg
soon Kia XXX
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Kolego z tą wagą chyba się trochę pomyliłeś. Wartości, które podajesz to max samo auto wazy ok. 1650 i 1850kg.w zalezności od wyposażenia.Gifter pisze:Na cienką warstwę lakieru w dzisiejszych czasach najlepszą opcją jest oklejenie auta folią, przy okazji można zmienić kolorek
Natomiast co do tych uszczelek to faktycznie niezły babol.
Jeśli chodzi o spalanie silnika 2.0T to pali on tyle ile pali bo pamiętajmy że Stinger nie jest leciutki... to jest przecież 2185 kg a dla wersji 3.3 waga jest 2325 kg
CERAMIC SILVER https://www.instagram.com/johnmarcs/
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Krótko acz treściwie:
Stinger 2.0 GTline w full opcji, przebieg 37.000 km od marca 2018:
1. Trzeszczące uszczelki - smaruję preparatem Sonax - wystarcza to na 3-4 tygodnie.
2. Skrzypiąca tylna klapa - serwis reguluje/naprawia - wystarcza to na 3-4 tygodnie.
3. Galopowanie/drżenie przy delikatnym przyspieszaniu - brak rozwiązania problemu.
4. Wycieraczka kierowcy pozostawia "odpryski" wody - nie spotkałem się z tym w innych autach.
5. Generalnie auto kiepsko zachowuje się na drodze z nierównościami/koleinami.
Stinger 2.0 GTline w full opcji, przebieg 37.000 km od marca 2018:
1. Trzeszczące uszczelki - smaruję preparatem Sonax - wystarcza to na 3-4 tygodnie.
2. Skrzypiąca tylna klapa - serwis reguluje/naprawia - wystarcza to na 3-4 tygodnie.
3. Galopowanie/drżenie przy delikatnym przyspieszaniu - brak rozwiązania problemu.
4. Wycieraczka kierowcy pozostawia "odpryski" wody - nie spotkałem się z tym w innych autach.
5. Generalnie auto kiepsko zachowuje się na drodze z nierównościami/koleinami.
Stinger 2.0 GT_Line 255 HP
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Tylna klapa proponuje mocno przesmarowac zamek gestym smarem, mialem tak w peugeot,citroen i zawsze pomagało. Możliwe że i tu producent oszczędzał na smarze.
soon Kia XXX
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Jako detailer i ex pracownik ASO chciałbym się odnieść do uwag niektórych z Was co do lakieru. To nie jest żaden problem Stingera, to jest generalny trend w każdym nowym pojeździe. Dzisiejsze dyrektywy narzucają na producentów eko normy lakierowania. Dzisiejsze lakiery są wodorozcieńczalne i bardzo miękkie. Trzeba umieć je myć i o nie dbać. Jeżeli naciskacie na mikrofibrę (a na pewno to robicie) lub jest ona kiepskiej jakości lub brudna, to nie ma się co dziwić, że lakier ma zarysowania. Dajcie mi fibrę i dowolne auto a na życzenie je zarysuję wcale się nie starając. Remedium na to, o czym mowa jest delikatna pielęgnacja bieżąca auta oraz zabezpieczanie nowych pojazdów powłokami ceramicznymi, które są twardsze od lakierów i mocno ograniczają ich degradację przy odpowiednim dbaniu. A wiecie ile mikronów mają np nowe VW? 60.
A tak w ogóle to użytkuję króciutko Stingera 2.0 i sam jestem ciekaw czy coś tutaj dorzucę
A tak w ogóle to użytkuję króciutko Stingera 2.0 i sam jestem ciekaw czy coś tutaj dorzucę
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Dlatego stawiam na folię na całe auto. Oklejasz auto i nie boisz się o zarysowania.
soon Kia XXX
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Jak masz na to pieniądze to jak najbardziej. Tyle że folia folii nierówna, a te lepsze to jest koszt spokojnie z dychę na cały pojazd.
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Ja oklejałem swojego Stingera: zderzak przód, maska,lampy, wnęki klamek i tylny próg załadunkowy (folia bezbarwna regenerująca się). Dodatkowo ceramika na całe auto. Polecam każdemu.
Kia Stinger 2.0 T-GDi, GT-Line, ECS
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Robiłem już trzy Stingery, w tym swojego, powłoka dużo zmienia, także w kwestii wizualnej.