felgi 19 do Stingera GTline
Re: felgi 19 do Stingera GTline
Jak już pisałem powyżej była promocja cenowa na wszystkie akcesoria.
Ale trzeba rozmawiać z dealerami / dopytywać / polować / trochę ponegocjować. Podobno powtarza się +- 2 razy w roku. Dokładne terminy nie są znane, zależy to pewnie od widzi mi się centrali.
Ale trzeba rozmawiać z dealerami / dopytywać / polować / trochę ponegocjować. Podobno powtarza się +- 2 razy w roku. Dokładne terminy nie są znane, zależy to pewnie od widzi mi się centrali.
-
- Posty: 369
- Rejestracja: 22 cze 2018, 23:28
- model samochodu: Stinger GT, CEED III GT
Re: felgi 19 do Stingera GTline
To naprawdę niezłą cenę dostałeś. Sprawdzałem ostatnio i cena jednej felgi do GT line bez czujnika TMPS to 1230 zł.
Re: felgi 19 do Stingera GTline
Proponuję powalczyć podczas negocjacji cenowych przy zakupie auta. Ja dostałem komplet wraz z czujnikami. Oryginalne mimo wszystko najlepsze.
Re: felgi 19 do Stingera GTline
Cześć.
Czy ktoś z Was rozglądał się już za oponami zimowymi?
W tym rozmiarze na chwilę obecną nie ma wyboru.
Czy ktoś z Was rozglądał się już za oponami zimowymi?
W tym rozmiarze na chwilę obecną nie ma wyboru.
Kia Stinger 2.0 T-GDi, GT-Line, ECS
Re: felgi 19 do Stingera GTline
Z dobrych opon Nokian WR A4 lub "tłuściej" Michelin PA4.
Są w odpowiednich rozmiarach.
Zgodnie z prawem PL i EU indeks prędkości może być niższy niż w homologacji dla opon oznaczonych M+S (zimowych)
Pozostałe parametry jak nośność muszą być zachowane.
Ja osobiście kupię Micheliny. Komplet niecałe 4k brutto ale po 2-3 latach chociaż są okrągłe a nie jajowate, a miałem takie historie z tańszymi markami.
Zwłaszcza dunlop w tym temacie dał ciała 2 na 2 komplety po 2 sezonach jajowate i wibracje.
Oczywiście to moje prywatne doświadczenia.
Są w odpowiednich rozmiarach.
Zgodnie z prawem PL i EU indeks prędkości może być niższy niż w homologacji dla opon oznaczonych M+S (zimowych)
Pozostałe parametry jak nośność muszą być zachowane.
Ja osobiście kupię Micheliny. Komplet niecałe 4k brutto ale po 2-3 latach chociaż są okrągłe a nie jajowate, a miałem takie historie z tańszymi markami.
Zwłaszcza dunlop w tym temacie dał ciała 2 na 2 komplety po 2 sezonach jajowate i wibracje.
Oczywiście to moje prywatne doświadczenia.
Ostatnio zmieniony 14 sie 2018, 13:53 przez michal84, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 369
- Rejestracja: 22 cze 2018, 23:28
- model samochodu: Stinger GT, CEED III GT
Re: felgi 19 do Stingera GTline
Też myślę o Nokinach, obawiam się tylko tego niskiego indeksu V. Słyszałem, że ma to wpływ na szybsze zużywanie się opon. Nie znalazłem tych opon z indeksem W lub wyższym.
W poprzednim samochodzie miałem fabryczny indeks W, a na zimę założyłem V. Po dwóch sezonach i 60k przebiegu musiałem zmienić przednie opony bo były łysawe, a też nie kupiłem najtańszej chińszczyzny - Pirelli Sotto Zero serie 3.
W poprzednim samochodzie miałem fabryczny indeks W, a na zimę założyłem V. Po dwóch sezonach i 60k przebiegu musiałem zmienić przednie opony bo były łysawe, a też nie kupiłem najtańszej chińszczyzny - Pirelli Sotto Zero serie 3.
Re: felgi 19 do Stingera GTline
Jeśli chcecie jeździć zgodnie ze sztuką to do Stingera należy montować opony z indeksem Y (przynajmniej do wersji GT). To czy masz indeks V czy W nie wpływa na zcieralność opony tylko na jej wytrzymałość na siły odśrodkowe występujące przy danych prędkościach. Czyli stingerem możesz jeździć nawet oponami z indeksem T, tylko musisz pamiętać, że 190km/h to max tych opon.
Kia Optima L DOHC 2.0 Pb
Re: felgi 19 do Stingera GTline
Nigdzie ma ma mowy o 3cm. Rozmiary opon pozostają bez zmian. 225 można spokojnie na 8,5 cala założyć ( max to 9J)michal84 pisze:I po ubezpieczeniu....
Użytkowanie auta niezgodnie z homologacją (rozmiary opon).
Do tego tak szeroki rozmiar z przodu na moje oko spowoduje pogorszenie jazdy po zakrętach i ociężałość prowadzenia.
W tylnonapędówce optymalnie jest jak przód jest węższy jeśli chodzi o trakcję.
No i kwestia taka że 3 cm to dużo - może obcierać o nadkole.
Zmieni się jedynie szerokość z przodu o pół cala (12,7mm) czyli po 6mm na bok oraz ET, które jest podane w homologacji.
Pytanie jest czym to może skutkować w sensie gwarancji i ubezbieczenia ?
Re: felgi 19 do Stingera GTline
Moja odpowiedź dotyczyła propozycji założenia opon 255 mm na przód. A to jest niezgodne z homologacją.