Kia Stinger opinie

forum użytkowników Kia Stinger
Piotrek
Posty: 1400
Rejestracja: 16 paź 2017, 11:00
model samochodu: Kia Optima
Lokalizacja: Łańcut

Re: Kia Stinger - wasze opinie

Post autor: Piotrek »

Ja widzę jedno rozwiązanie - mocniej naciskaj hamulec tak, by wieksze cisnienie doszło do tylnych zacisków. I bynajmniej nie jest to żart napisany "for fun".
Kia Optima L DOHC 2.0 Pb
michal84
Posty: 561
Rejestracja: 27 paź 2017, 10:01
model samochodu: Kia Stinger [MY2018]

Re: Kia Stinger - wasze opinie

Post autor: michal84 »

Piotrek pisze:Ja widzę jedno rozwiązanie - mocniej naciskaj hamulec tak, by wieksze cisnienie doszło do tylnych zacisków. I bynajmniej nie jest to żart napisany "for fun".
Też o tym pomyślałem. Często ruszam w różnych sytuacjach na lekko wciśniętym hamulcu (jest półsprzęgło może nazwijmy to "półhamulec" :)) samochód zaczyna się toczyć ale wolniej niż po całkowitym zwolnieniu hamulca. Tak samo się robi przy parkowaniu gdzie trzeba czasem dojechać powolutku o parę cm.
adii100
Posty: 46
Rejestracja: 26 lip 2018, 20:26
model samochodu: Stinger

Re: Kia Stinger - wasze opinie

Post autor: adii100 »

Zgadza się ,ale na tym ssaniu i oblodzeniu naprawdę trzeba uważać. Szkoda, że nie ma trybu zima jak w większości automatów;)
ACextreme
Posty: 308
Rejestracja: 13 lis 2018, 20:38
model samochodu: Stinger

Re: Kia Stinger - wasze opinie

Post autor: ACextreme »

Potwierdzam - też mam parking w śniegu i dość ciasny. Wczoraj gdy już wykręciłem do bramy to z jednej strony hamuję mocno, a z drugiej tył mnie pcha do przodu w efekcie czego do bramy jadę po lodzie z pełną aktywacją ABS'u :shock:
Szczegół, ale można sobie zrobić kuku.

Sporo już pojeździłem w wszelkich trybach, prędkościach itp. Przy ostatniej trasie 800km jednego dnia zauważyłem chyba jedyną malutką wadę samochodu poza powyższym - przy jeździe w trybie komfort z prędkościami 50-80km/h skrzynia na siłę i za szybko wrzuca za wysoki bieg i samochód toczy się na 1100-1200 obrotów, co powoduje drgania - czuć że jest przetrzymany i się dławi. Wrzucając jeden bieg niżej na łopatkach wszystko jest ok, podobnie w trybie sport.
Awatar użytkownika
jurass
Posty: 78
Rejestracja: 15 sty 2019, 20:42

Re: Kia Stinger - wasze opinie

Post autor: jurass »

ACextreme pisze:przy jeździe w trybie komfort z prędkościami 50-80km/h skrzynia na siłę i za szybko wrzuca za wysoki bieg i samochód toczy się na 1100-1200 obrotów, co powoduje drgania
Pocieszę Cię, że to nie dotyczy tylko Stingera. Winne jest ekoszaleństwo.
Opel Insignia GS 2.0T 260 KM AT8 4x4
Awatar użytkownika
jurass
Posty: 78
Rejestracja: 15 sty 2019, 20:42

Re: Kia Stinger - wasze opinie

Post autor: jurass »

Wasyl pisze:Jeśli chodzi o chip to mam chipRACE ze steerowaniem w smartfonie, poprostu go wyciągam przed serwisem. Już jeden miałem :) Na wiosnę po montażu wydechu jadę na hamownię sprawdzimy ile to cacko już ma :twisted:
Czy ten box był strojony pod Twoje auto?
Ktoś tu gdzieś pisał, że mogą niby wykryć używanie boxa odczytując coś w ECU. Nie boisz się o to? W jakim mieście się serwisujesz? Wiesz, że u Ciebie tego nie robią?
Piszesz, że na wiosnę sprawdzisz na hamowni, to skąd te czerwone cyferki w podpisie?
Opel Insignia GS 2.0T 260 KM AT8 4x4
Awatar użytkownika
Wasyl
Posty: 23
Rejestracja: 08 gru 2018, 20:59
model samochodu: Stinger 3,3 V6 Sorento 2,0 2016

Re: Kia Stinger - wasze opinie

Post autor: Wasyl »

Czy ten box był strojony pod Twoje auto?
Ktoś tu gdzieś pisał, że mogą niby wykryć używanie boxa odczytując coś w ECU. Nie boisz się o to? W jakim mieście się serwisujesz? Wiesz, że u Ciebie tego nie robią?
Piszesz, że na wiosnę sprawdzisz na hamowni, to skąd te czerwone cyferki w podpisie?[/quote]

Chip był strojony pod Stingera GT nie mojego
Nie boję się o to bo dobrze żyję z Kierownictwem KII w Katowicach ;)
Cyferki podpowiadają się na smartfonie ,ale czuję ze ma ich więcej... rwie jak szalony :twisted:
https://www.racechip.com/shop/kia/sting ... 510nm.html
Kia Sorento 2016 2,2 CRDi
Kia STINGER GT 2018 3,3V6
Awatar użytkownika
jurass
Posty: 78
Rejestracja: 15 sty 2019, 20:42

Re: Kia Stinger - wasze opinie

Post autor: jurass »

Ok, dzięki za info. W kwestii formalnej, to jest box, a nie chip. Mianem "chip" określa się bezpośrednie programowanie ECU. A tu jest pudełko czyli box, które gdzieś tam się do instalacji podłącza. W "chipie" nie ma żadnych fizycznych dodatków.
Opel Insignia GS 2.0T 260 KM AT8 4x4
Ktom1777
Posty: 30
Rejestracja: 02 sty 2019, 17:07
model samochodu: Stinger GT 3,3 366 KM

Re: Kia Stinger - wasze opinie

Post autor: Ktom1777 »

Przyszła pora na krótką opinie o Stingerze po przejechaniu 2 tyś km. Żeby nie było że tylko coś wynajduje i marudzę na auto :). Tak więc jestem mega zadowolony. To mój pierwszy samochód o takiej mocy z tego segmentu. Od początku próbowałem badać jego granice no i okazuje się że przy naprawdę mocnej jeździe wymaga dużej koncentracji i szybkiej percepcji oraz reakcji. Dlaczego? Porostu jest bardzo szybko ;). Rozumiem trochę poprawianie mocy ale jeśli ktoś tak jak ja ma nastawienie na prowadzenie auta na granicy na krętych drogach oraz kontrola przyczepności i uślizgów to niech się zmierzy z tym co mu daje fabryka. Wystarczą z nadwyżką. To był wątek sport:). Przechodząc dalej auto jeździ tak jak wygląda, wzbudza mega zainteresowanie wokoło a miny właścicieli garbusowatch suvów klasy premium są bezcenne do tego jest respekt. Jeszcze nikt mnie nie prowokował i to mi się też bardzo podoba. Na koniec wisienka na torcie
Kiedy nie chcemy a ja robię to dość często i jeździmy nieśpiesznie Stinger zachowuje się jak luksusowa limuzyna. Gdyby jeszcze miał mniejszy apetyty byłby ideałem do każdych warunków.
Stinger GT 3,3 366KM
Awatar użytkownika
GeRRaD
Posty: 460
Rejestracja: 07 cze 2018, 14:26
model samochodu: STINGER 3.3 GT 370 V6 K&N Intake

Re: Kia Stinger - wasze opinie

Post autor: GeRRaD »

Ktom1777 pisze:....Rozumiem trochę poprawianie mocy ale jeśli ktoś tak jak ja ma nastawienie na prowadzenie auta na granicy na krętych drogach oraz kontrola przyczepności i uślizgów to niech się zmierzy z tym co mu daje fabryka. Wystarczą z nadwyżką. To był wątek sport:). ................ Kiedy nie chcemy a ja robię to dość często i jeździmy nieśpiesznie Stinger zachowuje się jak luksusowa limuzyna. Gdyby jeszcze miał mniejszy apetyty byłby ideałem do każdych warunków.
Święte słowa - jeśli oczywiście mówisz o wersji GT - trzeba dużych umiejętności prowadzenia aby wykorzystać moc fabryczną na 100 % (oczywiście nie mówię o jeździe V max na wprost). Spalanie w zimie trochę przeraża 16 l/100 km cykl mieszany. Liczę że jak będzie około 50.000 km najazdu spalanie się ustatkuje ;)

P.S. Mam pytanie - zauważyłem, że przy prędkościach około 250 - 270 km/h niestabilnie drga maska - jakby się chciała unieść - to dziwne uczucie :| - auto oczywiście bezwypadkowe - czy też to zauważyliście ? Mamy tzw aktywną maskę która unosi się przy kolizji np. z pieszym - może to wina tego patentu ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Stinger”