Kia Stinger opinie
Re: Kia Stinger - wasze opinie
Pytanie do użytkowników 2,0 i 3,3. Która wersja da więcej zabawy na co dzień ? Dziwne pytanie ? Niekoniecznie. Jeździłem jednym i drugim i powiem tak : 3,3 to genialna trakcja , przyczepność na mokrym , sound. Natomiast nawet w opcji sport + miałem wrażenie że to auto decyduje za kierowcę i zawsze układ jezdny trzyma go w ryzach . Czy można coś zrobić w ustawieniach aby dodatkowo to auto zachowywało się bardziej jak tylnionapędowe. 2,0 brzmi metaliczniej , nie wciska tak w fotel ale nawet na suchym przy ostrym zakręcie przyjemnie zamiata tyłem. I dlatego mam dylemat który? Bo że Stinger to już pewne
Stinger GT 3,3 366KM
Re: Kia Stinger - wasze opinie
Dobrze opisałeś różnicę, ja stałem przed takim samym dylematem i zdecydowałem się na 2.0.
Może nie do driftów (chodź jak śniegł spadł do zamiata fajnie ) ale czuć w jeździe lekkość przedniej osi. Z niecierpliwością wypatruję zakrętów. No i ten promień skrętu.
Musisz odpowiedzieć sobie jakie masz oczekiwania gdzie jeździsz i jak. I decyzja sama przyjdzie.
Może nie do driftów (chodź jak śniegł spadł do zamiata fajnie ) ale czuć w jeździe lekkość przedniej osi. Z niecierpliwością wypatruję zakrętów. No i ten promień skrętu.
Musisz odpowiedzieć sobie jakie masz oczekiwania gdzie jeździsz i jak. I decyzja sama przyjdzie.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 15 gru 2018, 10:51
- model samochodu: Pro Ceed 1.6 130hp 2014r;
Stinger GT 390hp 2017r - Lokalizacja: Amsterdam / Opole
Re: Kia Stinger - wasze opinie
A widzisz, to moje informacje są nieaktualne, gdyż pytałem się właśnie pod koniec pazdziernika zarówno w ASO jak i w Thule i wszędzie odpowiedź była taka, że nie mają belek do stingera w ofercie... Dobrze wiedziecFragStinger pisze: W ASO Kia normalnie juz informuja ze Thule sprzedaje belki + bagaznik dachowy do Stingera. Z tego co pamietam jest dostepny od konca pazdziernika.
Wiec totalnie zero problemu z bagaznikiem dachowym.
Kia Pro Ceed 1.6crdi 130hp 2014r
Kia Stinger GT 3.3 T-GDi 390hp 2018r
Kia Stinger GT 3.3 T-GDi 390hp 2018r
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 15 gru 2018, 10:51
- model samochodu: Pro Ceed 1.6 130hp 2014r;
Stinger GT 390hp 2017r - Lokalizacja: Amsterdam / Opole
Re: Kia Stinger - wasze opinie
Jezdziłem obydwoma wersjami i niestety zacząłem w złej kolejności, bo od wersji GT, w której zakochałem się od razu i wiedziałem, że to będzie to. Prawdą jest to, że 2.0 jeździ bardzo dobrze i na codzień 250km wystarcza w zupełności, ale z drugiej strony ta elastyczność silnika 3.3 jest po prostu niesamowita i auto daje niemal takie samo odczucie w przyspieszeniu 50-100 jak 150-200, po prostu odchodzi 90% samochodów na trasie. Przed Stingerem było BMW 535d o mocy 320hp i muszę powiedzieć, że pomimo tego, że benzyna ma oczywiście mniejszy moment niż diesel, to tutaj na prawdę w porównaniu nie czuć wielkiej różnicy( a na pewno nie takiej która byłaby warta dopłacania =/- 150 tys zł), natomiast wersja 2.0 już miewa momenty zawahania i żeby dobrze przyspieszyć skrzynia musi się najpierw napracować a dopiero po chwili opóźnienia czuć że się zbiera, to mi się nie podobało Co do zabawy na codzień, to oczywiście jest to kwestia gustu i oczekiwań, pytanie czy wolisz latać bokiem( nie wydaje mi się, żebyś robił to często, szczególnie, że na suchej nawierzchni może jednak zabraknąć mocy) czy mieć świetne osiągi + bezpieczeństwo w każdych warunkach przy napędzie 4x4. Ja ze swojego doświadczenia powiem Ci, że miny objeżdżanych gości w Mustangach czy Audi są bezcenne, a auto daje tyle frajdy, że niemal codziennie jadę do domu okrężną trasą, żeby tylko sobie spędzić więcej czasu w Stingerze, a to chyba najlepszy wyznacznik dobrego zakupu i tego, czy auto sprawia radość z jazdyKtom1777 pisze:Pytanie do użytkowników 2,0 i 3,3. Która wersja da więcej zabawy na co dzień ? Dziwne pytanie ? Niekoniecznie. Jeździłem jednym i drugim i powiem tak : 3,3 to genialna trakcja , przyczepność na mokrym , sound. Natomiast nawet w opcji sport + miałem wrażenie że to auto decyduje za kierowcę i zawsze układ jezdny trzyma go w ryzach . Czy można coś zrobić w ustawieniach aby dodatkowo to auto zachowywało się bardziej jak tylnionapędowe. 2,0 brzmi metaliczniej , nie wciska tak w fotel ale nawet na suchym przy ostrym zakręcie przyjemnie zamiata tyłem. I dlatego mam dylemat który? Bo że Stinger to już pewne
Polecam jedynie od razu wymienić wydech, bo seria to żart (chociaż chyba w roku modelowym 2019 mieli to naprawić).
Pzdr i gratuluję dylematu czy wybrać 250 czy 370hp
Kia Pro Ceed 1.6crdi 130hp 2014r
Kia Stinger GT 3.3 T-GDi 390hp 2018r
Kia Stinger GT 3.3 T-GDi 390hp 2018r
Re: Kia Stinger - wasze opinie
bombonus pisze:Jezdziłem obydwoma wersjami i niestety zacząłem w złej kolejności, bo od wersji GT, w której zakochałem się od razu i wiedziałem, że to będzie to. Prawdą jest to, że 2.0 jeździ bardzo dobrze i na codzień 250km wystarcza w zupełności, ale z drugiej strony ta elastyczność silnika 3.3 jest po prostu niesamowita i auto daje niemal takie samo odczucie w przyspieszeniu 50-100 jak 150-200, po prostu odchodzi 90% samochodów na trasie. Przed Stingerem było BMW 535d o mocy 320hp i muszę powiedzieć, że pomimo tego, że benzyna ma oczywiście mniejszy moment niż diesel, to tutaj na prawdę w porównaniu nie czuć wielkiej różnicy( a na pewno nie takiej która byłaby warta dopłacania =/- 150 tys zł), natomiast wersja 2.0 już miewa momenty zawahania i żeby dobrze przyspieszyć skrzynia musi się najpierw napracować a dopiero po chwili opóźnienia czuć że się zbiera, to mi się nie podobało Co do zabawy na codzień, to oczywiście jest to kwestia gustu i oczekiwań, pytanie czy wolisz latać bokiem( nie wydaje mi się, żebyś robił to często, szczególnie, że na suchej nawierzchni może jednak zabraknąć mocy) czy mieć świetne osiągi + bezpieczeństwo w każdych warunkach przy napędzie 4x4. Ja ze swojego doświadczenia powiem Ci, że miny objeżdżanych gości w Mustangach czy Audi są bezcenne, a auto daje tyle frajdy, że niemal codziennie jadę do domu okrężną trasą, żeby tylko sobie spędzić więcej czasu w Stingerze, a to chyba najlepszy wyznacznik dobrego zakupu i tego, czy auto sprawia radość z jazdyKtom1777 pisze:Pytanie do użytkowników 2,0 i 3,3. Która wersja da więcej zabawy na co dzień ? Dziwne pytanie ? Niekoniecznie. Jeździłem jednym i drugim i powiem tak : 3,3 to genialna trakcja , przyczepność na mokrym , sound. Natomiast nawet w opcji sport + miałem wrażenie że to auto decyduje za kierowcę i zawsze układ jezdny trzyma go w ryzach . Czy można coś zrobić w ustawieniach aby dodatkowo to auto zachowywało się bardziej jak tylnionapędowe. 2,0 brzmi metaliczniej , nie wciska tak w fotel ale nawet na suchym przy ostrym zakręcie przyjemnie zamiata tyłem. I dlatego mam dylemat który? Bo że Stinger to już pewne
Polecam jedynie od razu wymienić wydech, bo seria to żart (chociaż chyba w roku modelowym 2019 mieli to naprawić).
Podpisuję się pod tym co napisałeś w 100%... Ja wcześniej jeździłem VW CC 2.0 TSI zrobionego na 280 KM .... Stinger 2.0 jeździł bardzo podobnie choć i tak lepiej od VW ( z uwagi że napęd w VW był na przód i konie na papierze robiły wrażenie , ale trakcja była mizerna). Natomiast werja GT daje niesamowitą frajdę i poczucie jazdy bardzo komfortowym i mocnym samochodem. Według mnie komfort podróżowania między GT a wersją 2.0 jest o level wyżej. Jeśli chodzi o dźwięk to faktycznie panowie z KIA zrobili poprawę i w roku modelowym 2019 jest wydech aktywny !! Dodam tylko że będę miał go na sprzedaż ponieważ na wiosnę montuję u mnie zakupiony MagnaFlow i ten fabryczny poprawiony będzie mi leżał
tu na filmiku słychać jak go poprawili moment filmu 0:52
https://www.youtube.com/watch?v=861Hx79jE2A&t=349s
Pzdr i gratuluję dylematu czy wybrać 250 czy 370hp
Kia Sorento 2016 2,2 CRDi
Kia STINGER GT 2018 3,3V6
Kia STINGER GT 2018 3,3V6
Re: Kia Stinger - wasze opinie
Dzięki Panowie , właściwie potwierdzacie mi moje odczucia. Finanse oczywiście też graja role.. po prostu lubię czasami na podrzędnych ciasnych zakrętach postawić auto bokiem a po wczorajszej jeździe testowej 3,3 czuję że to będzie dość trudne do pogodzenia z bezpieczeństwem , auto po prostu uślizgując się wyrywa się też do przodu hmm . Na torze to ja wiem że potrafi to robić doskonale ale tam możemy sobie poszaleć z pedałem gazu .. Hmm no mam dylemat .. który rozwiąże się do przyszłego tygodnia
Stinger GT 3,3 366KM
Re: Kia Stinger - wasze opinie
a jeszcze jedno pytanko . Gdzie najlepiej zamówić emblematy na przód i tył żeby KIA przechrzcić na Stingera ?
Stinger GT 3,3 366KM
Re: Kia Stinger - wasze opinie
Witam wszystkich, w zwiazku z tym, ze zbliża się termin odbioru mojego Stingera nadszedł czas na rejestrację na forum:). Jest to moja pierwsza kia także trochę pytań będę miał napewno.
Pytanie do osób które zmieniały już znaczki, nie chce robić tego samodzielnie i komu to najlepiej powierzyć jakiejś firmie detalingowej? Może ktoś robił w okolicach poznania?
Widzę, że w opisie masz wpisany chip i K&N, zmieniałeś cały dolot czy tylko filtry? I jak kia patrzy na tego typu modyfikacje z punktu widzenia gwarancji?
Ja zamawiałem przedni znaczek z k8stingerstore, reszte z aliexpress wychodzi nieco taniej. najtaniej chyba zamówic cały pakiet z aliexpress.Ktom1777 pisze:a jeszcze jedno pytanko . Gdzie najlepiej zamówić emblematy na przód i tył żeby KIA przechrzcić na Stingera ?
Pytanie do osób które zmieniały już znaczki, nie chce robić tego samodzielnie i komu to najlepiej powierzyć jakiejś firmie detalingowej? Może ktoś robił w okolicach poznania?
Bardzo mnei cieszy co to napisałeś o wydechu, wiedizałem, że jest nieco poprawiony dzwięk ale nie, że jest to układ aktywny. Pierwszą modyfikacja jaką planuje jest montaż Borla s-type jestem ciekaw jak to będzie współgrało.Wasyl pisze:bombonus pisze:Jezdziłem obydwoma wersjami i niestety zacząłem w złej kolejności, bo od wersji GT, w której zakochałem się od razu i wiedziałem, że to będzie to. Prawdą jest to, że 2.0 jeździ bardzo dobrze i na codzień 250km wystarcza w zupełności, ale z drugiej strony ta elastyczność silnika 3.3 jest po prostu niesamowita i auto daje niemal takie samo odczucie w przyspieszeniu 50-100 jak 150-200, po prostu odchodzi 90% samochodów na trasie. Przed Stingerem było BMW 535d o mocy 320hp i muszę powiedzieć, że pomimo tego, że benzyna ma oczywiście mniejszy moment niż diesel, to tutaj na prawdę w porównaniu nie czuć wielkiej różnicy( a na pewno nie takiej która byłaby warta dopłacania =/- 150 tys zł), natomiast wersja 2.0 już miewa momenty zawahania i żeby dobrze przyspieszyć skrzynia musi się najpierw napracować a dopiero po chwili opóźnienia czuć że się zbiera, to mi się nie podobało Co do zabawy na codzień, to oczywiście jest to kwestia gustu i oczekiwań, pytanie czy wolisz latać bokiem( nie wydaje mi się, żebyś robił to często, szczególnie, że na suchej nawierzchni może jednak zabraknąć mocy) czy mieć świetne osiągi + bezpieczeństwo w każdych warunkach przy napędzie 4x4. Ja ze swojego doświadczenia powiem Ci, że miny objeżdżanych gości w Mustangach czy Audi są bezcenne, a auto daje tyle frajdy, że niemal codziennie jadę do domu okrężną trasą, żeby tylko sobie spędzić więcej czasu w Stingerze, a to chyba najlepszy wyznacznik dobrego zakupu i tego, czy auto sprawia radość z jazdyKtom1777 pisze:Pytanie do użytkowników 2,0 i 3,3. Która wersja da więcej zabawy na co dzień ? Dziwne pytanie ? Niekoniecznie. Jeździłem jednym i drugim i powiem tak : 3,3 to genialna trakcja , przyczepność na mokrym , sound. Natomiast nawet w opcji sport + miałem wrażenie że to auto decyduje za kierowcę i zawsze układ jezdny trzyma go w ryzach . Czy można coś zrobić w ustawieniach aby dodatkowo to auto zachowywało się bardziej jak tylnionapędowe. 2,0 brzmi metaliczniej , nie wciska tak w fotel ale nawet na suchym przy ostrym zakręcie przyjemnie zamiata tyłem. I dlatego mam dylemat który? Bo że Stinger to już pewne
Polecam jedynie od razu wymienić wydech, bo seria to żart (chociaż chyba w roku modelowym 2019 mieli to naprawić).
Podpisuję się pod tym co napisałeś w 100%... Ja wcześniej jeździłem VW CC 2.0 TSI zrobionego na 280 KM .... Stinger 2.0 jeździł bardzo podobnie choć i tak lepiej od VW ( z uwagi że napęd w VW był na przód i konie na papierze robiły wrażenie , ale trakcja była mizerna). Natomiast werja GT daje niesamowitą frajdę i poczucie jazdy bardzo komfortowym i mocnym samochodem. Według mnie komfort podróżowania między GT a wersją 2.0 jest o level wyżej. Jeśli chodzi o dźwięk to faktycznie panowie z KIA zrobili poprawę i w roku modelowym 2019 jest wydech aktywny !! Dodam tylko że będę miał go na sprzedaż ponieważ na wiosnę montuję u mnie zakupiony MagnaFlow i ten fabryczny poprawiony będzie mi leżał
tu na filmiku słychać jak go poprawili moment filmu 0:52
https://www.youtube.com/watch?v=861Hx79jE2A&t=349s
Pzdr i gratuluję dylematu czy wybrać 250 czy 370hp
Widzę, że w opisie masz wpisany chip i K&N, zmieniałeś cały dolot czy tylko filtry? I jak kia patrzy na tego typu modyfikacje z punktu widzenia gwarancji?
Re: Kia Stinger - wasze opinie
Ja również myślałem o Borla ale chyba tydzień wsłuchiwałem się na youtube w kilka systemów i najbardziej przemówił do mnie MAGNAFLOW jest bardziej basowy . Jeśli chodzi o filtry to cały dolot ( z tym w serwisie nie ma problemu). Jeśli chodzi o chip to mam chipRACE ze steerowaniem w smartfonie, poprostu go wyciągam przed serwisem. Już jeden miałem Na wiosnę po montażu wydechu jadę na hamownię sprawdzimy ile to cacko już ma
Kia Sorento 2016 2,2 CRDi
Kia STINGER GT 2018 3,3V6
Kia STINGER GT 2018 3,3V6
Re: Kia Stinger - wasze opinie
Witam! Koledzy mam pytanie odnośnie ruszania na lodzie przy zimny silniku .Parking oblodzony, odpalam Stingera(pracuje na ssaniu) wrzucam D kiera w prawo ,puszczam hamulec ,a samochód wiadomo zimny szybciej rusza ja hamulec,a tu tył ciągnie przód do przodu w inne samochody lol pikawa ładnie zagrała..Kilka razy sprawdzałem i podobny objaw, na sliskiej nawierzchni, zimny silnik ciężko jednym wciśnięciem hamulca wyhamować .Ma ktoś podobnie ? Bo moja żona siedząc z boku skończyła już zimowe podróże stingerem