Kia Stinger opinie
Re: Kia Stinger - wasze opinie
Powłoki typu ceramika radzę sobie podarować bo nie ochronicie nimi lakieru (wiem z autopsji). Na stingera polecałbym folię, przynajmniej na pas przedni - oczywiście o ile zależy Wam na ochronie lakieru I jesteście w stanie wydać kilka tysięcy.
Kia Optima L DOHC 2.0 Pb
-
- Posty: 369
- Rejestracja: 22 cze 2018, 23:28
- model samochodu: Stinger GT, CEED III GT
Re: Kia Stinger - wasze opinie
Witajcie,
W końcu wczoraj odebrałem "swojego" Stingera
Autko bardzo mi się podoba. W porównaniu do mojego poprzedniego - Peugota 508 1.6 thp 165 km, lepiej się prowadzi i jest lepiej wyciszone (pierwsze wrażenia po zrobieniu 40 km).
Nie sprawdzałem jeszcze jego możliwości (jazda w trybie comfort bez gazu w podłodze), ale i tak dało się wyczuć, że samochód bardzo ładnie się rozpędza.
To co mnie w nim na razie przytłacza to poczucie jakby się jechało czołgiem ze względu na bardzo małą przednią szybę. Nie wiem czemu, ale w salonie w ogóle nie zwróciłem na to uwagi. Myślę, że to kwestia przyzwyczajenia się do nowego auta
Nie ma też przekonania do świateł. Przed samochodem tworzą się jakieś dziwne odblaski i cienie. Nie miałem okazji sprawdzić ich w pełnym zaciemnieniu więc pisze o pierwszych wrażeniach. Ledy w moim Peugocie nie dawały takiego efektu i jakby jaśniej świeciły. Może bez latarni i w pełnym zaciemnieniu będzie inaczej. Może ktoś z Was ma jakieś swoje przemyślenia po dłuższym użytkowaniu autka?
O spalaniu nie będę pisał ze względu na przebieg
W końcu wczoraj odebrałem "swojego" Stingera
Autko bardzo mi się podoba. W porównaniu do mojego poprzedniego - Peugota 508 1.6 thp 165 km, lepiej się prowadzi i jest lepiej wyciszone (pierwsze wrażenia po zrobieniu 40 km).
Nie sprawdzałem jeszcze jego możliwości (jazda w trybie comfort bez gazu w podłodze), ale i tak dało się wyczuć, że samochód bardzo ładnie się rozpędza.
To co mnie w nim na razie przytłacza to poczucie jakby się jechało czołgiem ze względu na bardzo małą przednią szybę. Nie wiem czemu, ale w salonie w ogóle nie zwróciłem na to uwagi. Myślę, że to kwestia przyzwyczajenia się do nowego auta
Nie ma też przekonania do świateł. Przed samochodem tworzą się jakieś dziwne odblaski i cienie. Nie miałem okazji sprawdzić ich w pełnym zaciemnieniu więc pisze o pierwszych wrażeniach. Ledy w moim Peugocie nie dawały takiego efektu i jakby jaśniej świeciły. Może bez latarni i w pełnym zaciemnieniu będzie inaczej. Może ktoś z Was ma jakieś swoje przemyślenia po dłuższym użytkowaniu autka?
O spalaniu nie będę pisał ze względu na przebieg
Re: Kia Stinger - wasze opinie
Z tymi światłami to już było wspominane na kanale "saturday car fever".
Czy ktoś z posiadaczy auta może rozwinąć ten temat?
Czy ktoś z posiadaczy auta może rozwinąć ten temat?
Re: Kia Stinger - wasze opinie
Kia lubi na tarcie mieć ustawione ledy oswietlające kosmos, a nie drogę, więc sprawdźcie sobie przy jakiejś ścianie czy wypoziomowanie snopu światła macie w porzadku czy też nie. Jeżeli nie to do ASO na poprawkę wybrać się trzeba,
Kia Optima L DOHC 2.0 Pb
-
- Posty: 369
- Rejestracja: 22 cze 2018, 23:28
- model samochodu: Stinger GT, CEED III GT
Re: Kia Stinger - wasze opinie
Widziałem test świateł SCF, ale twierdził on, że światła świecą bardzo dobrze, tylko że bardzo długo i mogą oślepiać. Ja z kolei miałem odwrotne wrażenie, że świecą krótko, a snop światła jest niejednolity.
Re: Kia Stinger - wasze opinie
Gratuluję kolegom!
Niebieski jest piękny. W sumie chyba najbardziej wahałbym się pomiędzy nim, a czerwonym.
A Ty lukasmades w jakim kolorze wziąłeś?
Niebieski jest piękny. W sumie chyba najbardziej wahałbym się pomiędzy nim, a czerwonym.
A Ty lukasmades w jakim kolorze wziąłeś?
-
- Posty: 369
- Rejestracja: 22 cze 2018, 23:28
- model samochodu: Stinger GT, CEED III GT
Re: Kia Stinger - wasze opinie
Ja mam czerwony
Re: Kia Stinger - wasze opinie
Gratki czerwony jest śliczny!
Jeśli chodzi o rozpędzanie to tutaj fajny materiał Stringer Versus Mustang GT Hyhy (na Saturday Fever trzeba by temu typowi wkleić )
https://www.youtube.com/watch?v=rdsxfTJiTVw
Jeśli chodzi o światła to u mnie wszystko jest fajnie, wcześniej jeździłem Optimą z ksenonami i teraz jest równie fajnie. Szyba w optimie była podobna więc też się nie wypowiem.
Ja mam 7k teraz na liczniku i wszystko śmiga elegancko. Spalanie w mieście średnio 13 litrów, spalanie na autostradzie 11 litrów, na ekspresówce zwykłej 9,5 litra. Średnie spalanie z komputera 12.3 litra. Więc nie ma dramatu a ostatnio się bawię.
Swoją drogą czy korzystał już ktoś z Launch Controla? Bo nie wiem jak to odpalić.
Jeśli chodzi o rozpędzanie to tutaj fajny materiał Stringer Versus Mustang GT Hyhy (na Saturday Fever trzeba by temu typowi wkleić )
https://www.youtube.com/watch?v=rdsxfTJiTVw
Jeśli chodzi o światła to u mnie wszystko jest fajnie, wcześniej jeździłem Optimą z ksenonami i teraz jest równie fajnie. Szyba w optimie była podobna więc też się nie wypowiem.
Ja mam 7k teraz na liczniku i wszystko śmiga elegancko. Spalanie w mieście średnio 13 litrów, spalanie na autostradzie 11 litrów, na ekspresówce zwykłej 9,5 litra. Średnie spalanie z komputera 12.3 litra. Więc nie ma dramatu a ostatnio się bawię.
Swoją drogą czy korzystał już ktoś z Launch Controla? Bo nie wiem jak to odpalić.
Re: Kia Stinger - wasze opinie
SCF by Ci powiedział, że przecież Corsa w jego Mustangu brzmi lepiej, że konik coś tam, coś tam, hie hie hie, że co prawda ze względu na AWD Stinger ma lepszą trakcję przy ruszaniu i że w takim krótszym drag race wygra, ale w przyspieszeniu 100-200 kmh Mustang zje Stingera, bo wyższa moc i V8, bla bla bla.
Tych samochodów nawet nie ma co porównywać.
Nie jestem wiarygodnym źródłem, bo auta nie posiadam, ale wydaje mi się, że do LC potrzebujesz:
-tryb Sport+
-wcisnąć przycisk wyłączający kontrolę trakcji przez 3-4 sekundy
-nie jestem pewny, ale wyłączyć Auto-Holda
Potem wystarczy wrzucić D, lewa noga na hamulec do końca, prawa noga na gaz, też do końca. Czekasz, aż się wyświetli komunikat o LC i puszczasz pedał hamulca.
Jeśli źle napisałem, to pewnie któryś z kolegów sprostuje.
PS Nie jestem fanem pierdzenia wydechem po okolicy, ale ten tutaj nie brzmi źle:
https://www.youtube.com/watch?v=I3He06a ... e=youtu.be
Ten Stinger z filmu podkręcony do ~450 KM.
Tych samochodów nawet nie ma co porównywać.
Nie jestem wiarygodnym źródłem, bo auta nie posiadam, ale wydaje mi się, że do LC potrzebujesz:
-tryb Sport+
-wcisnąć przycisk wyłączający kontrolę trakcji przez 3-4 sekundy
-nie jestem pewny, ale wyłączyć Auto-Holda
Potem wystarczy wrzucić D, lewa noga na hamulec do końca, prawa noga na gaz, też do końca. Czekasz, aż się wyświetli komunikat o LC i puszczasz pedał hamulca.
Jeśli źle napisałem, to pewnie któryś z kolegów sprostuje.
PS Nie jestem fanem pierdzenia wydechem po okolicy, ale ten tutaj nie brzmi źle:
https://www.youtube.com/watch?v=I3He06a ... e=youtu.be
Ten Stinger z filmu podkręcony do ~450 KM.
Re: Kia Stinger - wasze opinie
No właśnie próbowałem w ten sposób i Lunch control nie działa. Muszę poszukać jakiegoś info może jest zablokowany do okreslonego przebiegu.
Jeśli chodzi o drag to najpopularnieszy jest 1/4 i 1/2 więc wiesz 1/4 owned. Są filmiki rówież z innymi legendami typu C6 Corvette, Chevrolet SS czy M5
https://www.youtube.com/watch?v=q-3fbh7GFT8
https://www.youtube.com/watch?v=t4HbfmjFkIY
Jeśli chodzi o drag to najpopularnieszy jest 1/4 i 1/2 więc wiesz 1/4 owned. Są filmiki rówież z innymi legendami typu C6 Corvette, Chevrolet SS czy M5
https://www.youtube.com/watch?v=q-3fbh7GFT8
https://www.youtube.com/watch?v=t4HbfmjFkIY