jesli sie zapala tzn ze system się wyłączył i nie zadziała.kosa666 pisze: zapala się pomarańczowa ikona Start/stop
jesli zgasnie to sie zapala zielona ze jest w trybie wygaszenia, zebys wiedzial ze nie zgaslo tylko ze "zgasło"
jesli sie zapala tzn ze system się wyłączył i nie zadziała.kosa666 pisze: zapala się pomarańczowa ikona Start/stop
camelleon pisze:no wlasnie dzis tez minus 3.. minus 5 i jak cieply samochodzik to gaśnie. Ja mam bezkluczykowy i gdzies czytalem ze jest inny rozrusznik, bo kluczykiem przekrecasz trzymasz i krecisz by odpalił. u mnie wciskam i czekam i samo.. wiec czy to moze gdzies powodowac roznice w samym dzialaniu systemu? być moze nie.dziabi3 pisze: Moja kobieta ma kluczyk.
Ostatnio zapomniałem wyłączyć start stop i przy -1 zadziała gdy auto było nagrzane.
natomiast zeby sprawdzic automatykę rozrusznika - spróbuj zrobic takie klik tylko w sensie przekrec do cykniecia i pusc kluczyk, cofnij. Jesli samochod pomimo tego bedzie krecił to rozrusznik ten sam, jesli po takim polsekundowym rozruchu poprostu nic sie nie stanie tzn ze auto wymaga normalnego klasycznego rozruchu.. i to by znaczylo ze systemy moga sie minimalnie roznic co moze wplywac na minimalne roznice w dizalaniu isg.
albo to wszystko magia świąt
na pewno minus 10?kosa666 pisze: - temperatura na zewnątrz pomiędzy -10 a +35
no wlasnie, są dwa rodzaje:dziabi3 pisze: Rozrusznik jest ten sam.
Przecież jak w aucie z kluczykiem naciskasz sprzęgło to kręci puki nie odpali.