Kia Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu

forum użytkowników Kia Stonic
caro
Posty: 5
Rejestracja: 16 sie 2018, 15:45

Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu

Post autor: caro »

Kupić nowe auto za 70 parę kawałków i męczyć się z jakimiś" kangurami" które nie są jak się okazuje incydentalne ale dość powszechne dla tego auta to trochę bez sensu.A przymierzałem się ale ta wada chyba mnie zniechęci.Szkoda bo autko fajne.Ale z taką 'atrakcją' raczej odpada.Chyba że producent usunie tę "dolegliwość"ale kiedy?
Depesz
Posty: 75
Rejestracja: 20 wrz 2018, 19:54
model samochodu: Stonic

Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu

Post autor: Depesz »

Chyba ze trafisz jak ja..na Stonica bez kangurów ;)
JaWa
Posty: 277
Rejestracja: 10 paź 2018, 12:45
model samochodu: Rio

Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu

Post autor: JaWa »

4 tys dopłaty i jest 1.0 turbo jak kogoś boli tylko silnik. Ja tam swojego silnika i autka nie oddał bym nawet za 100 tys :D
dziabi3
Posty: 174
Rejestracja: 02 lip 2018, 00:05
model samochodu: Stonic 1.4 MPI

Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu

Post autor: dziabi3 »

Depesz pisze:Chyba ze trafisz jak ja..na Stonica bez kangurów ;)
Skoro wszystkie stonici mają tą wadę i są identyczne to twój chyba ma jakiś feler skoro działa prawidłowo hihi , taki żarcik.
dziabi3
Posty: 174
Rejestracja: 02 lip 2018, 00:05
model samochodu: Stonic 1.4 MPI

Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu

Post autor: dziabi3 »

caro pisze:Kupić nowe auto za 70 parę kawałków i męczyć się z jakimiś" kangurami" które nie są jak się okazuje incydentalne ale dość powszechne dla tego auta to trochę bez sensu.A przymierzałem się ale ta wada chyba mnie zniechęci.Szkoda bo autko fajne.Ale z taką 'atrakcją' raczej odpada.Chyba że producent usunie tę "dolegliwość"ale kiedy?
Nie skreślaj tego auto bo jest super i w przypadku stonica mojej żony po wgraniu nowego softu problem kangurów znikł w 99.99%.
Może tak być że na wiosnę dostanie znowu aktualizacje i będzie idealnie bo teraz już brakuje niewiele do ideału.
camelleon
Posty: 507
Rejestracja: 19 lut 2018, 17:52
model samochodu: RIO

Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu

Post autor: camelleon »

dziabi3 pisze:To ja dodam trochę od siebie aby podsumować bo już niema co więcej strzępić języka..
przeczytałem i czytam od początku wątek, i w sumie dwa zdania dostrzępię :)

sam nie doswiadczałem takich skoków a przepustnice mam nową auto zupelnie z poczatku produkcji.. bez zglaszania.. sami pokazali mi jakies zgloszenie z sieci ze ma byc wymiana i juz.

ale co do stylu jazdy i deptania po calosci do polowy czy jak kto tam probuje to obejsc, i pisania że jedynka sluzy do ruszania nie do jazdy, i że korki.. ??
Tu musze chyba stwierdzić że jedynka jest do ruszenia w korku robiac raz-dwa i się toczymy - zawsze to lepiej na 2 niz 1. i niech nikt nie mowi ze nie zdazy zmienic bo to sie nazywa dynamika jazdy i od zawsze a lat ponad 20 jezdze było ze jedynka jest do ruszania.. co do obrotów.. to na jedynce toczac sie mam chyba 800 i sie toczy, ale jak zrobie raz dwa trzy i zostane na trzy bez gazu to tez sie tocze na 800 z predkoscią żadną tak naprawde.. ah i wspominales o gaz do podlogi i brak reakcji.. na 5 jadac czy na 4 tez sie to objawia.. masz 80 i dasz w podloge i chwila mija zanim zaskoczy a jak masz te 80 i dociskasz rowno to idzie lepiej - czyli w podloge jest jakas "blokada" i samochod mysli.. glupi on.. po co mnie tak cisnie.. :D:D

natomiast sprawdzalem co sie stanie jak dogazujemy na jedynce?! o cyzm piszecie. więc dogazowalem odpuscilem znów dogazowalem pomeczyłem tę jedynke.. zauwazyłem ze przy 3500obr jakos poprostu odcina gaz i to pare razy, i zwale to na przepustnice i jej program.. czy cokolwiek tam. i już wyjasniam dlaczego.

od lat w auta wklada sie te same silniki 1.4 mamy od 2012 z rio praktycznie bez zmian.. w ceedzie to samo.. (moc sie zmeiniala silnik ten sam). w miedzyczasie zmeinialy sie normy euro 4.5.6.. i to wymuszaloby albo zmiane konstrukcji silnika albo dodanei dupereli ograniczajacych emisje. i do tych dupereli zaliczamy cyfrowe obnizanei mocy samochodu na pierwszych biegach poniewaz wtedy generuje sie najwiecej tych szkodliwych szkodliwosci, wiec kia sobie blokuje silniki obniza ich dynamike w fazie poczatkowej wszystko przez durną emisje spalin.

Informacja z salonu po moich narzekaniach ze ceed nowy nie jezdzi że strach ze skrzyzowania odjechac ze brak mocy.. i dostalem caly wyklad.. i moze w tym rzecz. bo pozniej biegi 4.5.6.. i dynamika w zakresie 60 -180 jest fajna deptasz kreci sie do 5 tys.. zbiera sie az miło.. w stonicu to samo.. jesli go pokrecic jesli lubisz dynamiczną jazde jedzie.

natomiast 1 zostala stworzona by bujnąć samochód o metr dwa i juz 2 bieg.. ? oczywiscie mozna na jedynce pilowac tylko po co.. ? (jeszcze z ciekawosci sprawdze cyz mozna z 2 ruszac)
:)

pozdrawiam i zycze wszystkim z okazji swiat zeby gdzies cos pierdykło i naprawiło te wszystkie problemy z gazem w stonikach :)
Mess with the best
Die like the rest
dziabi3
Posty: 174
Rejestracja: 02 lip 2018, 00:05
model samochodu: Stonic 1.4 MPI

Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu

Post autor: dziabi3 »

Kolego spokojnie, nie tak chaotycznie.

Tak jak pisałem mi powiedzieli ze wymiana przepustnic jest ale to nie rozwiązuje problemu.
To raczej tylko test czy to to czy coś innego.

U mnie wgrano nowy sofy i jest prawie idealny.

Odnośnie zamulania gdy da się do podłogi to chodzi tu o 1 i 2 bieg, a nie 4 i 5 czy 6.
Po prostu silnik przez chwile nie reaguje.

Jak chcesz sprawdzić czy twoje auto ma kangury to rozpędź się na 1 biegi do 10 km potem do 15 i zwolnij do 10 (tak w koło)
Tylko delikatnie z pedale gazu, jak będzie szarpać to masz pecha a jak nie to jesteś szczęściarzem.
camelleon
Posty: 507
Rejestracja: 19 lut 2018, 17:52
model samochodu: RIO

Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu

Post autor: camelleon »

dziabi3 pisze:Jak chcesz sprawdzić czy twoje auto ma kangury to rozpędź się na 1 biegi do 10 km potem do 15 i zwolnij do 10 (tak w koło)
Tylko delikatnie z pedale gazu, jak będzie szarpać to masz pecha a jak nie to jesteś szczęściarzem.
nie reaguje w sensie nie szarpie.. tak sprawdzalem.. szkoda pilowac te jedynke ale jest ok.

jedzie na niskich obrotach okolo 800 (ktos pisal zeod 1500 auto wchodzi w jakies obroty jałowe - nie rozumiem :) ) jak przyspiesze obroty wzrastaja predkosc tez odpuszczam spadają.. ale do tych stalych 800 i jest delikatne toczenie.
moge wrzucic 2 i sytuacja jest podobna.
:)
Mess with the best
Die like the rest
Depesz
Posty: 75
Rejestracja: 20 wrz 2018, 19:54
model samochodu: Stonic

Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu

Post autor: Depesz »

Camelleon u mnie jest tak samo.Ostatnio jechałem na 2 przy 800 obrotach,noga z gazu i sobie jechałem.Na jedynce tez bez problemów,trafiły nam sie autka.Szkoda ,ze wszyscy tak nie maja i muszą sie denerwować.
Blitz
Posty: 13
Rejestracja: 05 sie 2018, 21:59
model samochodu: Kia Stonic

Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu

Post autor: Blitz »

Ciekawe, że żaden z tych internetowych testerów nie wykrył "kangurów"? :shock:
Przed zakupem Stonicca oglądałem chyba wszystkie filmiki na jego temat na YT...
Stonic 1.4 L
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Stonic”